Polana Psie Pole.

Wtorek, 29 grudnia 2015 · dodano: 29.12.2015 | Komentarze 6

Zanim sam wyruszyłem na szlak postanowiłem przez chwilę poobserwować Janusza [jotwu] gdzie aktualnie się znajduje i czy może wypuścił się w okolice Zdunowa? Niestety pewnie do cieplejszych dni w moich okolicach go nie zobaczę a dziś śmigał po Europejskiej.
Live Janusza
Live Janusza © strus
Ostatni raz w tym roku postanowiłem  pojechać do Puszczy Bukowej , wahałem się którą drogę wybrać czy jak zawsze przez Jezierzyce czy Stare Czarnowo i Dobropole bo ostatnim razem droga do Jezierzyc była w błotnistym stanie.Na początku po drodze dopiero w trzecim sklepie udało mi się kupić Oshee i będąc w sklepie w Kobylance spotkałem kolegę który wracał z Jezierzyc i powiedział mi że droga jest OK więc nią pojechałem.Z Jezierzyc gdy dotarłem do Pyrzyckiej od razu w jechałem na gruntowa drogę do Sosnówka żeby zawitać na "Bieszczadzkiej" na której pojawiły się nowe kamienne drogowskazy.
Nowe kamienne drogowskazy
Nowe kamienne drogowskazy © strus

W Kołówku przy leśniczówce również leżały dwa drogowskazy jeszcze nie umiejscowione na właściwym miejscu a w Kołowie w okół kościoła usunięto drzewa które rosły w murze.
Kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kołowie
Kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kołowie © strus
Z Kołowa jadę "Kołowską" żeby odbić na zaproponowany szlak przez Michała czyli na początku "Chojnowską" żeby w pewnym momencie odbić w lewo żeby dotrzeć do Drogi Granicznej i polany Psie Pole.Przy wjeździe na Drogę Chojnowską dostrzegłem stary kamienny drogowskaz  z napisem "Drems Weg -  Droga Marzeń" ?
Stary kamienny drogowskaz
Stary kamienny drogowskaz © strus
Droga Chojnowska
Droga Chojnowska © strus
Chojnowska lepiej się jechało mi niż w zeszłym roku bo nie było dużej ilości liści na bruku ale ledwo co skręciłem w lewo w kierunku polany zaliczyłem glebę przez ukrytą mokrą gałązkę pod liśćmi aż pod górkę do polany podszedłem na pieszo.
Polana Psie Pole
Polana Psie Pole © strus
Droga Graniczna
Droga Graniczna © strus
Dąb Myśliwych
Dąb Myśliwych © strus
Zamiast kontynuować jazdę drogą polecaną przez Michała wybrałem żółty szlak który prowadzi do Szwedzkiego Głazu teraz ja polecam tą drogę ale może wiosną albo latem bo na drodze było masa liści i gałęzi przez co bardzo wolno zjeżdżałem ale widoki EXTRA !!!!!
Żółty szlak do
Żółty szlak do "Chojnowskiej" © strus

Wjeżdżam ponownie na "Chojnowską" która na odcinku do krzyżówki z Drogą Grońskiego w kiepskim stanie  na kilku krótkich odcinka duża ilość błota.
Szwedzki Młyn
Szwedzki Młyn © strus
Schody do restauracji Burmeistera
Schody do restauracji Burmeistera © strus
Jak wyjeżdżam z puszczy po jeździe po ciężkich drogach to przeważnie czuje ulgę że nie muszę uważnie patrzeć pod koło a dziś patrzeć nie musiałem ale droga powrotna to walka z wiatrem dlatego skróciłem zaplanowany powrót przez Dąbie i wróciłem do Płoni przez Kozią a dalej do Zdunowa i terenem do Niedźwiedzia a gdy zawitałem na szosie to do domu non stop pod mocny wiatr z wyjątkiem odcinka gruntowego z Reptowa do Morzyczyna z pominięciem Kobylanki.
Droga z Reptowa do Morzyczyna
Droga z Reptowa do Morzyczyna © strus
Mech w okolicy Reptowa
Mech w okolicy Reptowa © strus
Podsumowując dzisiejsze kilometry po "Bukowej" mam powody ponownie tam przyjechać i śmignąć dalszym proponowanym odcinkiem przez Michała i drogą nad jeziorem.
Stargard.Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motanieec,Jezierzyce,Płonia,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,
Kijewko,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 15:01 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Widzę, że śmiało można Cię zaliczyć już do "Cyborgów" i powtórzę za "Leszczykiem" może pomyśl o przyszłorocznym BBT 2016.
| 11:23 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Piotrek polecam bardzo puszczę tym bardziej że masz chyba bliżej do niej.

Michał zgadza się jechałem w kierunku Szwedzkiego Młyna.

Janusz jak mam wolny dzień to muszę pojechać no chyba że mocno pada deszcz,a co do aparatu to na wycieczkach korzystam z telefonu Samsung Galaxy S4.
Jarro
| 08:49 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Widzę, że eksploracja puszczy trwa. Tak trzymać:) Okazuję się, że fragment żółtego szlaku nie tylko mnie zachwycił :)
| 07:00 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Znakomicie udokumentowana piękna wycieczka i ma rację leszczyk, że to świetna zachęta, by zaglądnąć w strony, które tu opisujesz. W młodości dość często jeździłem na prawobrzeże teraz dojazd choćby pod Kołowo wydaje mi się znacznie trudniejszy ze względu na wzmożony ruch pojazdów. Skąd bierzesz czas na te długie wycieczki i ten rzetelny, dokładny opis ich przebiegu z wieloma szczegółami ? I jakim aparatem fotograficznym się posługujesz ?
| 20:41 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Jeżeli zmierzałeś od tego uwiecznionego kamienia drogowskazowego za strzałką w kierunku Szwedzkiego Młyna to wszystko wskazuje, że jechałeś właśnie widokowym fragmentem, który miałem na myśli :)
| 19:21 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj W 2016 chcę częściej bywać w Bukowej, zachęcasz mnie tymi fotami i opisami :-)