I po świętach.

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 27.12.2015 | Komentarze 2

Nadal piękna pogoda jak na koniec grudnia i to już na pewno ostania przejażdżka bez ciepłej kurtki tylko w bluzie w tym roku bo jutro muszę sobie zrobić wolne od roweru a od wtorku temperatura w dzień ma wynosić trzy stopnie.Dzisiejszego dnia wyruszyłem na północne tereny od Stargardu bo wiatr już zmalał i nie trzeba się kryć w lasach ,do Klępina ruszyłem przez Mokrzycę gdzie przed Iną przebiegł mi przed nosem dość spory lis i schował się pod mostem i niestety nie udało mi się mu zrobić zdjęcia.
Rzeka Ina w okolicy Klępina
Rzeka Ina w okolicy Klępina © strus
Następnie obrałem kierunek na DW 142 do której chciałem dojechać przez Storkówko ,drogę którą wielokrotnie pokonywałem ale dziś wyjeżdżając ze Storkówka przez torami dostrzegłem ruiny fontanny której nigdy wcześniej nie widziałem pewnie przez zarośla.
Zniszczona fontanna w Storkówku
Zniszczona fontanna w Storkówku © strus
Po krótkiej wizycie na "Chociwelce" obieram kierunek na Chlebówko przez Tolcz i Białuń całą drogę pokonuję w samotności na szosie nie widziałem do Białunia żadnego auta ani innego pojazdu.
Dwór Tolcz z 1835 r
Dwór Tolcz z 1835 r © strus
Można powiedzieć że dzisiejszego dnia jeździłem w okolicy dwóch dużych szos a mianowicie DW 142 i DW 106 krążąc po pobliskich wioskach.Docierając do Chlebówka od razu odbijam w prawo na drogę która doprowadzi mnie do Nowej Dąbrowy przez Rokicie.Teraz na skróty mogłem jechać do Kiczarowa ale chciałem zrobić jak ostatnimi razy minimum 60 kilometrów więc pojechałem przez Starą Dąbrowę i Kicko zaliczając trochę terenu.
Droga z Kicka do Kiczarowa
Droga z Kicka do Kiczarowa © strus
Terenem  można powiedzieć jadę  aż do DK 20 bo oprócz dróg gruntowych,brukowych to przejazd przez dziurawe Kiczarowo można zaliczyć do dróg terenowych.
Jeziorko w Kiczarowie
Jeziorko w Kiczarowie © strus
Grzybek nad jeziorem w Kiczarowie
Grzybek nad jeziorem w Kiczarowie © strus
Ostatnie kilometry to odcinek drogi jaki pokonywałem po pracy w ostatnia środę czyli przez Ulikowo do Strachocina a dalej wzdłuż Krąpieli do Stargardu.
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Storkówko,Łęczyca,Tolcz,Białuń,Chlebówko,Rokicie,Krzywnica,Nowa Dąbrowa,Stara Dąbrowa,