Świąteczne kółeczko.

Sobota, 26 grudnia 2015 · dodano: 26.12.2015 | Komentarze 4

Pogoda nadal sprzyja a dziś jak zobaczyłem że jest plus 14 stopni i nie zwróciłem uwagi na zapowiadany wiatr a odczułem go szybko gdy dojechałem na DDR-kę przy Spokojnej i od razu postanowiłem zmienić kierunek jazdy bo miałem dość po ostatnich razach jazdy w szczerym polu i dlatego skierowałem się do DDR-ki na Żarowo.W Poczerninie zawitałem na terenowych szlakach dojeżdżając do "Chociwelki" -   DW 142.
Wiaduk nad DW 142 - Sowno
Wiadukt nad DW 142 - Sowno © strus
Po dwóch kilometrach wjeżdżam na rowerostradę na której tak dużej ilości osób jeszcze nie widziałem i to w obsadzie między narodowej z dwóch camperów i dwóch terenówek wyłoniło się ponad 10 osób i ruszyło w las a ja śmigam do Bącznika.
Wyremontowana rowerostrada do Bącznika
Wyremontowana rowerostrada do Bącznika © strus
Jak już byłem na szosie w kierunku krzyżówki Kliniska - Strumiany po drodze zatrzymałem się na krótką przerwę na parkingu przed Łęskiem na batona i głębszy łyk isotonika.
Parking przed Łęskiem
Parking przed Łęskiem © strus
Na wszystkich drogach leśnych którymi dziś jechałem panują extra warunki ,żadnego błota i wody tylko korzystać do póki to się nie zmieni.Za krzyżówką Kliniska - Strumiany zmiana warunków na szosie jakby nie dawno padał deszcz i tak aż do Sowna do póki nie schowałem się ponownie w lesie.
Droga do krzyżówki Kliniska - Strumiany
Droga do krzyżówki Kliniska - Strumiany © strus
Z Sowna kieruję się leśnymi ścieżkami do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko żeby nią wrócić do domu.Miałem wolny czas do 14.30  i jakie było moje zdziwienie jak zatrzymałem się przed klatką żeby wyłączyć sports trackera że na zegarku jest właśnie ta godzina a przejechane kilometry są takie same jak w Wigilię.
Świąteczny wynik
Świąteczny wynik © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 08:24 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj U mnie z kolei impreza rodzinna za imprezą i brak czasu dojechać do tych 6k, ale mogę chociaż pokibicować moim kolegom...brawo Darek, aby do przodu.
| 18:01 sobota, 26 grudnia 2015 | linkuj Piękna wycieczka przebyta w sportowym tempie a do tego rzetelnie opisana i wzbogacona świetnymi zdjęciami. Tak trzymać Darku - gratulacje za całokształt działalności, że tak się wyrażę. Z prognoz pogody też wiem, że te wiosenne temperatury mają się już ku końcowi, no ale trudno się dziwić.
| 17:19 sobota, 26 grudnia 2015 | linkuj Pogoda sprzyja, to Darek nie odpuszcza :-) Warto spalić trochę świątecznych smakołyków.