Wigilijne kółko.

Czwartek, 24 grudnia 2015 · dodano: 24.12.2015 | Komentarze 2

Dostałem od małżonki trzy godziny wolnego więc szybko się przebrałem i na rower żeby nie zmieniła zdania ,ponownie jak wczoraj trudności z wydostaniem się z miasta najpierw w korku do Pl.Wolności a później musiałem zrezygnować z jazdy w kierunku Giżynka bo cała Bogusława IV zakorkowana więc odbiłem w kierunku Oś.Pyrzyckiego i pojechałem do Kluczewa żeby przez Oś.Lotnisko pojechać do strefy przemysłowej a dalej do Koszewa przez Dębicę.
Bridgestone od strony
Bridgestone od strony "zadka" © strus
Cargotec w Kluczewie
Cargotec i Brukbet  w Kluczewie © strus
Droga przez lotnisko w dobrym stanie jedynie ostatni odcinek z płyt jumbo zalany wodą żeby dostać się na drogę do Koszewa którą jechałem w pełnym słońcu aż mi było w kurtce za ciepło.
Droga do Koszewa
Droga do Koszewa © strus
Z Koszewa z wiaterkiem w plecy śmigam w kierunku DDR-ki w Zieleniewie żeby nią pojechać do drogi Michałowej w Kobylance i zawitać w Motańcu i zrobić fotkę na tym samym pieńku co w zeszłym roku.
Grzybki na Michałowej drodze
Grzybki na Michałowej drodze © strus
Dzisiejszego dnia jadąc spotkałem wiele grzybków niejadalnych i żeby nie wigilia to bym nazwał dzisiejszą wycieczkę na grzybowym szlaku.
Grzybki w Reptowie
Grzybki w Reptowie © strus

Po rundce po gminie Kobylanka kieruję się do Cisewa żeby lasami dotrzeć do Grzędzic i gdy zatrzymałem się przez wioską na sik... w okół mnie znowu pełno różnego rodzaju niejadalnych grzybów,wybrałem te najmniejsze na gałązce.
Droga do Grzędzic
Droga do Grzędzic © strus
Małe grzybki na gałązce
Małe grzybki na gałązce © strus
Gdy już dotarłem do Grzedzic sprawdziłem ile czasu mi zostało i okazało się że mam czas żeby dokręcić do 60 km i się nie spóźnić ....
Mam wolne aż do 04.01 2016 to mam nadzieję że pogoda się utrzyma żeby kilka razy jeszcze w tym roku wyskoczyć na rowerek.

Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery.

Stargard,Kluczewo,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,