Rowerostrada przez Kliniska.

Niedziela, 20 grudnia 2015 · dodano: 20.12.2015 | Komentarze 5

Miała być ponownie "Bukowa" ale gdy wjechałem w las za stacją paliw zaczęła się walka z błotem które mnie spowalniało i zaklejało bieżnik na oponach więc przy pierwszej okazji po około jednym kilometrze odbijam w kierunku Dk 10 pod którą przejeżdżam i kieruje się do Niedźwiedzia.Po drugiej stronie leśne drogi całkowicie w innym stanie ,bez problemowy przejazd do Zdunowa i wówczas postanowiłem jechać w kierunku rowerostrady.
Najlepsza droga do Zdunowa
Najlepsza droga do Zdunowa © strus
Po przejechaniu nad A 6 za Wielgowem zawitałem w Dąbiu w którym skierowałem się w kierunku Klinisk rozmyślając czy nie zaliczyć jeszcze Goleniowa ? W ostatniej chwili zrezygnowałem z Goleniowa ponieważ pomyślałem że oprócz króciutkiego wypadu we wtorek to prawie dwa tygodnie nie jeździłem i od razu setka to za dużo.Po bezproblemowym przejechaniu na drugą stronę S6 w Kliniskach zaczynam walkę z dziurami na gorszym odcinku drogi do Stawna.Prawie całą drogę do krzyżówki Strumiany - Stawno jechałem lewą stroną jezdni bo jest w lepszym stanie oglądając się co chwila czy nic z tyłu nie nadjeżdża.
Rzeka Ina w okolicy Łęska
Rzeka Ina w okolicy Łęska © strus
Dojechałem do rowerostrady w Bączniku i spojrzałem czy jest sen wjeżdżać w las czy lepiej pojechać dalej do Stawna ,błota i wody nie widać więc ruszam w las w kierunku krzyżówki DW 141 z DW 142.
Odcinek nie remontowanej rowerostrady
Odcinek nie remontowanej rowerostrady © strus
Grzybki prz rowerostradzie
Grzybki przy rowerostradzie © strus
Cały odcinek rowerostrady w extra suchej nawierzchni nawet na pierwszych starych trzech kilometrach a na nowej części to już bajka .
Z Sowna nie jadę do Żarowa lecz przez Poczernin żeby w Lubowie odbić w kierunku Klępina .Po błotnistym kilometrze za Motańcem droga jak ser z Klępina do Stargardu to dziś najgorszy odcinek bo na dodatek pod wiatr a przy wyjeździe z wioski na trawie przy szosie leżał niestety martwy borsuk to już kolejny jakiego widziałem ,tym razem jakiś mały.
Borsuk przy Klępinie
Borsuk przy Klępinie © strus
W Stargardzie zajeżdżam na starówkę na której dawno nie byłem.
Kolegiata Najświętszej Marii Panny Królowej Świata w Stargardzie
Kolegiata Najświętszej Marii Panny Królowej Świata w Stargardzie © strus

PS: Zapomniałem dopisać że jadąc z Rogowa do Lubowa widziałem anomalię a mianowicie przeleciał nad moją głową żuraw.

TRASA
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Łęsko,Bącznik,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Klępino,Stargard.