Testowanie nowej kasety Alivio.

Wtorek, 15 grudnia 2015 · dodano: 15.12.2015 | Komentarze 1

Gdy w środę zamawiałem kasetę z łańcuchem do Vipera to nie sądziłem że paczka Pocztex Kurier 48 będzie do mnie szła nie 48 godzin a 6 dni ,gdy dziś ją dostałem to szybko poszedłem do kolegi pożyczyć klucze żeby dokonać wymiany .Kasetę dość szybko wymieniłem  i chciałem pojeździć na starym łańcuchu bo ale nie mogłem znaleźć klucza do skuwania łańcucha.Niestety nie dało się jechać na rozciągniętym łańcuchu więc potrzebowałem pomocy.Najpierw oddałem co pożyczone następnie przebrałem się , zabrałem nowy łańcuch i pojechałem szukać pomocy. W bliskiej okolicy nikt od ręki nie chciał mi pomóc dopiero na Wielkopolskiej udało mi się wymienić i jeszcze okazało się że miałem małą usterkę którą życzliwy pan usunął.Późno się zrobiło bo była już  prawie14.00 -ta jak uruchamiałem sports trackera ale musiałem przetestować nową kasetę Alivio CS-HG51 i łańcuch CN-HG 71 więc ruszając wiedziałem że nie zrobię nawet pięćdziesiątki.Na taki krótki dystans to najlepiej jechać do gminy Kobylanka w której zrobiłem pomniejszone kółeczko.Wracając do Stargardu zatrzymałem się w Kobylance żeby zrobić jakieś zdjęcie i to samo zrobiłem wracając przez promenadę w Morzyczynie żeby nie było wpisu bez zdjęć.
Plac Zgody  w Kobylance
Plac Zgody w Kobylance © strus

Mgła nad J.Miedwie w Morzyczynie
Mgła nad J.Miedwie w Morzyczynie © strus
I pomyśleć że od września się męczyłem jeżdżąc używając tylko dwóch przełożeń 8 i 5 na dużym blacie bo inne już nie były do użytku - szczerbate.
Po mieście,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,