Bukowa przez Glinną.

Poniedziałek, 7 grudnia 2015 · dodano: 07.12.2015 | Komentarze 3

Nie oczekiwanie wpadł mi dodatkowy dzień wolny więc ruszyłem ponownie do Puszczy Bukowej ale tym razem sprawdziłem pogodę osobiście  przy okazji robienia zakupów a także zapowiedzi na dalszą część dnia.Ubrałem się tak samo co wczoraj i było OK a wczoraj tylko mocniej wiało.Tym razem do "Bukowej" postanowiłem wjechać od strony Glinnej jadąc przez Kołbacz i Stare Czarnowo.
Puszcza czeka
Puszcza czeka © strus
Po 28 km zaczynam wspinaczkę i szybko się zorientowałem że z rowerem jest coś nie tak ,początkowo myślałem że to rozregulowana przerzutka a to po prostu kaseta jest już zużyta i trzeba będzie ją wymienić.Musiałem po raz pierwszy prowadzić rower bo na żadnym trybie nie mogłem pod górkę jechać aż do cmentarza.
Niemiecki Cmentarz Wojenny w Glinnej
Niemiecki Cmentarz Wojenny w Glinnej © strus

W okolicach ogrodu dendrologicznego jak i w samym ogrodzie trwają jakieś prace remontowo-budowlane  przez co droga jest mocno błotnista  i jadę ostrożnie żeby nie zaliczyć gleby ma mokrym bruku.
Martwa sekwoja
Martwa sekwoja © strus
Głaz Jackowskiego
Głaz Jackowskiego © strus
Gliniec zaliczony i ruszam w stronę Drogi Kołowskiej drogą którą jeden raz jechałem ale w przeciwną stronę ,po drodze przestraszył mnie jakiś duży drapieżny ptak przeleciał około 10 metrów przede mną aż prosił się o zdjęcie .Gdy dotarłem do Kołowa w końcu wyszło słońce i od razu lepszy humor,przy Sercu Puszczy odbijam w lewo na żółty szlak Zygzak i śmigam do Binowa.
Drogą Binowską miałem dojechać do mojego celu jakim była proponowana przez Michała Droga Graniczna ale chyba się zapędziłem i wylądowałem na Drodze Chlebowskiej.
Droga Chlebowska
Droga Chlebowska © strus
Po krótkim odcinku żużlowym zaczynam walkę z brukiem i moim z użytym napędem a gdy odbiłem w prawo i był stromy podjazd rower po raz drugi odmówił mi posłuszeństwa i podchodziłem pod górkę pieszo i nagle za zakrętem zobaczyłem że jestem w okolicy terenów wojskowych .Tablica "Teren Wojskowy Wstęp Wzbroniony " nie zatrzymała mnie żeby dotrzeć do Drogi Kołowskiej i po przejechaniu pod A6 docieram do Podjuch.
Strzelnica wojskowa w Puszczy Bukowej
Strzelnica wojskowa w Puszczy Bukowej © strus
Całą brukową ulicę Krzemienną pokonuje jadąc chodnikiem bo już na dziś miałem dość bruków przy okazji w Zdrojach zajeżdżam na pętle SST Turkusowa.
Pętle SST Turkusowa
Pętle SST Turkusowa © strus
Kieruję się jak wczoraj do Kijewka żeby po ponownym  przejeździe pod A6 znowu jechać po byłych torach do Płoni ale tym razem przez mostkiem odbijam w kierunku Mokradłowej i to był błąd bo masa na niej błota i wody nie to co wczoraj na Trzcinowej.Jadąc DK 10 na krzyżówce do Zdunowa stałem pierwszy i gdy mogłem ją opuścić żeby być na drodze do Zdunowa oszołom z autobusu o numerze bocznym 2605 zepchnął mnie z drogi aż na niego zadzwoniłem ZPA "Dąbie". Reszta trasy podobna do wczorajszej ale tylko do Niedźwiedzia dalej troszkę inaczej ,skrótem Michałowym wjeżdżam po raz drugi do Kobylanki na DDR-kę i wracam do domu.
Zachód słońca nad J.Miedwie
Zachód słońca nad J.Miedwie © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Gliniec,Kołówko,Kołowo,Binowo,
Podjuchy,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,