Źle ubrany.

Niedziela, 6 grudnia 2015 · dodano: 06.12.2015 | Komentarze 5

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za gratulację z osiągnięcia 10 000 km ale pogoda pozwala na dalszą jazdę więc trzeba korzystać,dziś miałem w planach objazd Miedwia trasą maratonu ale ledwie dojechałem do DDR-ki przy Tesco poczułem jak dziś wieje a że trasa maratonu jest prawie cała w odkrytym terenie więc pomyślałem że może w lesie będzie lżej więc ruszyłem w stronę Puszczy Bukowej.
Kolega jechał do Jezierzyc w czwartek , klął na błoto i wodę i tego samego się ja spodziewałem a tu niespodzianka dopiero przy wyjeździe z lasu jedna wodna przeszkoda a całej drodze  extra nawierzchnia jak na teren.Wspinam się oczywiście od Sosnówka Drogą
Bieszczadzką i zatrzymuję się na tarasie przy ławeczce ponieważ w puszczy dość mocno także wieje i musiałem odzież poprawić bo coś mi w cztery litery było zimno.
Przerwa przy ławeczce
Przerwa przy ławeczce © strus
Po krótkiej przerwie kontynuuje jazdę  w kierunku Drogi Kołowskiej i gdy byłem na górze w Kołowie to dopiero poczułem siłę dzisiejszego wiatru ,po prostu  zimno mi zaczęło dokuczać od dziwo zawsze przy temperaturze plus dziesięć stopni jeździłem w bluzie a dziś to było za mało a najgorzej było z moją lewą nogą która najbardziej odczuła jazdę pod ostry wiatr jak się okazało po sprawdzeniu prognozy pogody to  okazało się że wiaterek miał siłę 50 km/h.Miałem początkowo ochotę zawitać na polecaną drogę przez Michała [michuss]
czyli na Drogę Graniczną ale zbyt mi wiatr dokuczył i przy Sercu Puszczy postanowiłem pojechać Drogą Górską i może kogoś spotkać kto mi wskaże położenie Głazu Krajoznawców ale dopiero przy działkach spotkałem pierwszą osobę która nie słyszała o nim.
Serce Puszczy i nowe ogrodzenie
Serce Puszczy i nowe ogrodzenie © strus
Krótki przejazd przez Klęskowo i po przejeździe pod A6 znowu jestem w terenie którym jadę do Płoni żeby również na moment zawitać na DK 10.Dzisiejszego dnia dopiero gdy wjechałem w wąwóz po byłych torach przy krzyżówce z Kozią odczułem ulgę od wiatru i można powiedzieć że do samego domu się lżej jechało.Na leśnym odcinku ze Zdunowa do Niedźwiedzia musiałem się zatrzymać na krótką przerwę żeby zajrzeć w krzaczki i coś przy okazji sfotografować.
Droga leśna do Niedźwiedzia
Droga leśna do Niedźwiedzia © strus
Omszała brzoza
Omszała brzoza © strus
Jak już byłem w Reptowie to postanowiłem jechać terenem do Stargardu czyli przez Cisewo i Grzędzice  gdzie po drodze gdy czaję się
na zauważoną chwilę wcześniej sarnę jakiś biker spłoszył mi ją i tylko jemu mogłem zrobić fotkę.
Droga do Grzędzic
Droga do Grzędzic © strus
Wydłużoną drogą przez miasto kończę jazdę po siedemdziesięciu kilometrach i dowiaduję się że jutro mam wolny dzień od pracy i mam nadzieję na dobrą pogodę.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Klęskowo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice,Stargard.

| 18:49 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Dawid wystarczy jechać Drogą Kołowską i nie ominiesz tego głazu
| 18:36 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Nieraz do tego serca Puszczy chciałem jechać, ale nie wiem gdzie jest :-)
| 12:39 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Świetne zdjęcie omszalej brzozy, śmierć i życie w jednym, gratuluję oka i pomysłu. Pochwał rowerowych masz już pewnie dosyć, ale w ten wiatr każdy kilometr powinien się liczyć podwójnie.
| 08:37 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Polecam nie tyle Drogę Graniczną co szlak łączący ją z Drogą Chojnowską (trzeba odbić przy drogowskazowym kamieniu, jest oznaczenie na Drogę Chojnowską, kolor szlaku, o ile pamiętam, żółty).

Pozdr. :)
| 16:18 niedziela, 6 grudnia 2015 | linkuj Spóźnione, ale szczere gratulacje za 10k...jak pogoda dopisze to 500km jeszcze zaliczysz do końca roku.