Wichrowe tereny 2.

Poniedziałek, 30 listopada 2015 · dodano: 30.11.2015 | Komentarze 3

Dziś musiałem załatwić nową umowę z dostawcą internetu ponieważ dziś  kończyła mi się umowa więc musiałem poczekać do otwarcia punktu obsługi klienta i to zrobić.Gdy wróciłem do domu szybko się przebrałem i w słoneczku ruszyłem w trasę.Przed wyjazdem sprawdziłem prognozę pogody pod kątem wiatru i miało być gorzej niż wczoraj.

Wiało, wiało i do bardzo jadąc z Lubowa do Rogowa z górki nie mogłem przekroczyć 20 km/h  aż sobie myślałem żeby chociaż 40 km przejechać dzisiejszego dnia i tak aż do momentu kiedy wjechałem za Poczerninem w las z wyjątkiem krótkiego odcinka przed Poczerninem gdy miałem kawałek lasu z lewej strony.
Droga w okolicy Poczernina
Droga w okolicy Poczernina © strus

Postanowiłem dojechać do DW 142 i nią kawałek pojechać żeby zawitać na ukończonej rowerostradzie do Bącznika.Mocny wiatr utrudniał mi picie w czasie jazdy więc przed wjechaniem na "Chociwelkę" zatrzymałem się na mocniejsze nawodnienie i zajrzenie do lasu za grzybkami.
Grzybki w okolicy DW 142
Grzybki w okolicy DW 142 © strus
Nowa rowerostrada jak na razie na całym odcinku po remoncie z extra nawierzchnią ,żadnych dziurek i stojącej wody i po drodze spory parking ,liczyłem też że jak ukryje się w lesie to będzie lżej od wiatru było chodź liczyłem na więcej.
Wyremontowana rowerostrada do Bącznika
Wyremontowana rowerostrada do Bącznika © strus
Parking na rowerostradzie
Parking na rowerostradzie © strus
Na rowerostradzie mijałem się z dwoma bikerami i jeszcze raz się widzieliśmy w okolicy Strumian ,zaglądałem jeszcze raz do lasu i nic a na przystanku w Strumianach spotkałem dwie starsze panie z koszykami wypełnionymi do połowy podgrzybkami.
Grzybki w okolicy krzyżówki Strumiany- Kliniska
Grzybki w okolicy krzyżówki Strumiany- Kliniska © strus
Gdy dojechałem do Sowna chciałem dokupić isotonk ale sklep był chwilowo nieczynny i ruszyłem na oparach za szkołą w Sownie do lasu i nim jechałem w kierunku Grzędzić żeby w odpowiednim miejscu odbić na Cisewo a dalej standardową drogą do DDR-ki w Kobylance.Na ścieżce rowerowej spotkałem kolegę który jechał w przeciwna stronę zatrzymaliśmy się i chwilę pogadaliśmy a ja przy okazji postoju posiliłem się batonem Oshee i ruszyłem dalej zajeżdżając na Miedwie.
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie © strus
Na całej promenadzie nie widziałem żadnej osoby dopiero opuszczając z parkingu małżeństwo z dzieckiem kierowało się w stronę jeziora.W Lipniku sprawdziłem czas i mogłem wracać wydłużoną drogą przez Giżynek do domu.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,