Wichrowe tereny.

Niedziela, 29 listopada 2015 · dodano: 29.11.2015 | Komentarze 1

Początkowo nie planowałem żadnego wyjścia na rower ,raz chciałem wolną niedzielę spędzić inaczej ale gdy zajrzałem na trzy portale pogodowe to szybko zmieniłem plany a małżonka powiedziała ze jestem chyba chory a ja jej na to że ta choroba nazywa się cykloza która chyba mnie dopadła na całego kiedyś to latem gdy była nie pewna pogoda to nikt mnie nie na mówił na rower a dziś...... zobaczyłem że ma nie padać tu ruszyłem ale nie zauważyłem info o wietrze.

Ledwie dotarłem za miasto i wjechałem nad  S 10 to poczułem wiatr i od razu wiedziałem że dziś lekko nie będzie ,jak to DDR-ki w okolicy Stargardu ta do Witkowa też zalana miejscami wodą a ulica Spółdzielców w Wikowie to ser szwajcarski w zalewie aż obawiałem się w jakim stanie będzie żużlówka do Kurcewa ale okazało się że jej stan nawierzchni jest super.
Żużlówka do Kurcewa
Żużlówka do Kurcewa © strus
Nawierzchnia OK ale jazda pod górkę z wiatrem czołowym do przyjemnych nie należy i tak można powiedzieć walczyłem przez 27 km do póki nie zawitałem w Koszewie.Droga z Warnic  do torów na Dębicę masakra ale Kunowo jaki i przez całą Dębicę i jeszcze błoto po burakowe.
Wjazd do Koszewa od strony Dębicy
Wjazd do Koszewa od strony Dębicy © strus
Gdy wyjechałem z dziurawego Koszewa w końcu aż do Zieleniewa mogłem sobie pojechać z większą prędkością z wyjątkiem dwóch kilometrów przez Kunowo i odpocząć od wiatru.W Zieleniewie wjeżdżam na DDR-kę i jadę nią do Lipnika żeby odbić na Żarowo przez Grzędzice.
Kładka nad S 10 przez Lipnikiem
Kładki nad S 10 przez Lipnikiem © strus
Pięciokilometrowy odcinek z Lipnika do Żarowa to prawie taki sam komfort jazdy co na drodze do Zieleniewa z Koszewa żeby nie woda która podczas szybkiej jazdy wpadała mi do ust,więc musiałem zwolnić.Ostatnie kilometry to znowu walka z wiatrem ,tak na prawdę to dziś około 15km jechałem tylko w sprzyjających warunkach a 70% dystansu to walka z wiatrem i dwa przelotne opady deszczu na szczęście mało obfitego.
Klucz dzikich gęsi
Klucz dzikich gęsi © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,