Wtorek, 24 listopada 2015 · dodano: 24.11.2015 | Komentarze 5

W końcu suchy dzień chodź chłodny ale mi temperatura nie przeszkadza w jeździe chyba że jest minus dziesięć ale i przy takiej temperaturze można na chwilę wyjechać.Viper stał pierwszy więc nim pojechałem do Poczernina przez Małkocin ,później chwila na "Chociwelce" żeby dziurawą szosą dojechać do głównej drogi na Sowno.
Grzybki w okolicy Sowna
Grzybki w okolicy Sowna © strus

W Sownie zanurzam się w lesie i wielokrotnie przetartym szlakiem jadę do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo żeby później pojechać
na DDR-kę w Kobylance i skierować się do domu.

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.

| 18:13 środa, 25 listopada 2015 | linkuj :)
| 17:02 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Zatem rowerowo nie poddajemy się. Zobaczymy co będzie dalej ale prognozy pogody nie są złe. "Twoje" grzybki to chyba z serii tych, których się nie jada ? Wg mojej wiedzy w wieży, której zdjęcie dziś umieściłem w blogu w niemieckich czasach była wieża ciśnień. Dziś bylem tak po paru latach i byłem zaskoczony jak ładnie ją odnowiono.
| 16:14 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Dzięki Michał !
| 16:13 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Cel na wyciągnięcie ręki. Kibicuję Ci z całych sił! :)