Tylko minimum.

Niedziela, 22 listopada 2015 · dodano: 22.11.2015 | Komentarze 2

Tylko minimum a miało być inaczej, a to wszystko przez pogodę i laczka którego złapałem na rogatkach Poczernina.Ledwo dojechałem do Moniuszki a tu nagle ulewa i odbijam w stronę Oś.Chopina żeby się gdzieś skryć ale gdy dojechałem i było po deszczu.Pomyślałem że pojadę do rowerostrady za Sownem i tam się udałem i niestety nie dojechałem .Dość że po raz drugi złapał mnie deszcz w odkrytym terenie i na dodatek nagle słyszę jak lecą bąble z przedniego koła i trzeba było się zatrzymać w kiepskim miejscu i w opadach.
Przygotowanie do wymiany
Przygotowanie do wymiany © strus
Dziurka w oponie
Dziurka w oponie © strus
W miarę szybka wymiana dętki i zabezpieczenie opony od wewnętrznej strony i kieruję się w drogę powrotną do domu.Podczas wymiany dłonie zmarzły mi przez zimno,mokro i wiatr ale trzeba jechać.Wiedziałem że nie mogę skorzystać z drugiego roweru a i zapasu nie miałem w domu więc zadzwoniłem do syna czy będzie dostępny z autem i postanowiłem jeździć w bardzo bliskiej okolicy Stargardu żeby przejechać chodź minimum czyli 50 km.Krążyłem trochę po mieście żeby pojechać do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie i znowu trochę po mieście żeby po przybyciu zobaczyć że przekroczyłem o jeden kilometr zeszłoroczny wynik więc co wykręcę do końca roku to wszystko na plus.
Kolegiata Najświętszej Marii Panny Królowej Świata w Stargardzie
Kolegiata Najświętszej Marii Panny Królowej Świata w Stargardzie © strus
Wycieczka krótka to gdy wróciłem to zrobiłem porządki z oba rowerami doprowadziłem oba do sprawności i połatałem trzy dętki które miały po jednej dziurce to szkoda wyrzucać.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,prawie Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.