Do Anny.

Piątek, 20 listopada 2015 · dodano: 20.11.2015 | Komentarze 3

Po środowej hali miałem mały problem z prawą łydką nie wiedziałem jak się będzie sprawować podczas jazdy na rowerze więc na początek zrobiłem małą rundkę po mieście załatwiając dwie sprawy a następnie pojechałem przez Oś.Pyrzyckie do Witkowa Drugiego.Gdy byłem nad S 10 to się zatrzymałem bo na drodze do Witkowa padał mocny deszcz a w miejscu którym stałem było już po opadach a nad Kluczewem piękne słońce.
Nad S 10 w okolicach Witkowa Drugiego
Nad S 10 w okolicach Witkowa Drugiego © strus

Początkowo chciałem jechać żużlówką do Kurcewa ale czarne chmury nad tamtymi okolicami zniechęciły mnie do tego i pojechałem wydłużoną drogą do Zieleniewa przez lotnisko i strefę przemysłową żeby zajechać na promenadę nad Jezioro Miedwie.Jadąc nad jezioro pod ostre słońce które minąłem się z jakimś bikerem nie wiem czy to nie był czasem Wojtek - Trendix w ostatniej chwili zauważyłem znajomy rower.Jak na razie deszcz mnie omijał aż do momentu gdy wyjeżdżałem z Jęczydołu w kierunku Bielkowa ale skryłem się pod drzewami i podziwiałem piękną tęczę.
Tęcza nad Jęczydołem
Tęcza nad Jęczydołem © strus
Jadąc do Bielkowa pomyślałem że mam zaznaczonych kilka głazów na mapie w Puszczy Bukowej to bym jej odwiedził ,pamiętałem że jeden jest blisko Glinnej i tam się udałem.Odcinek po wyjechaniu z lasu w kierunku Bielkowa i dalej aż do Starego Czarnowa to dzisiejszego dnia najcięższa droga ze względu na walkę z czołowym wiatrem .W Starym Czarnowie dokupuję isotonik i batona i śmigam ku puszczy.Na drodze do Cmentarza Żołnierzy Niemieckich mijam się z olbrzymimi trzema ciągnikami które miały zawieszone pługi minimum dwudziesto skibowe które na wąskiej drodze robiły wrażenie i chwila po tym jestem przy pierwszym głazie a kilkadziesiąt metrów jest drugi.
Głaz Schwappacha
Głaz Schwappacha © strus
Głaz Anna
Głaz Anna © strus
Mokrym Glinnieckim Brukiem docieram do Drogi Kołowskiej  żeby skierować się na Drogę Bieszczadzką i po raz pierwszy nią zjechać w dół do Sosnówka a nie tylko pod górę tym szlakiem. Większości drogi do Sosnówka stoczyłem się bez używania korby czyli nie pedałowałem a nawet wielokrotnie hamowałem.Ledwie zanurzyłem się w lesie w Jezierzycach w kierunku Motańca a tam wielka wycinka drzew a racze po wycince teraz tylko wywózka i pewnie zniszczenie drogi przez ciężki sprzęt.
Po wycince za Jezierzycami
Po wycince za Jezierzycami © strus

W drodze do Motańca wcześniej były duże góry szutru ,piasku itp.niektóre znikły i prawdopodobnie jest robiona droga do Rekowa tak wynika zauważonego odcinka wyraźnie z lepszą nawierzchnią.
Ostatnie grzybki w drodze do Motańca
Ostatnie grzybki w drodze do Motańca © strus
Krzyżówka do Rekowa
Krzyżówka do Rekowa © strus
Dwa razy przejechałem pod DK 10 i droga Michałową zawitałem w Kobylance i jak wjechałem na DDR-kę już posprzątaną i poczułem pierwszy raz dziś wiatr w plecy i w ten sposób z wielkim luzem jechałem do domu.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Stare Czarnowo,Glinna,Sosnówko,Śmierdnica,Jezierzyce,Motaniec,Kałęga,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.