Krótko .

Wtorek, 20 października 2015 · dodano: 20.10.2015 | Komentarze 3

Krótki po pracy wypadzik na rowerze skrócony o 10 km  bo kolejny raz źle się ubrałem i było mi chłodno w stopy. Wszystko było OK do chwili kiedy za Siwkowem wjechałem na "Chociwelkę" w stronę Sowna i  powiało na mnie od czoła.
DW 142 -
DW 142 - "Chociwelka" okolice Sowna © strus
Na krzyżówce z DW 141 odbijam do Sowna i za szkołą dojazdem pożarowym 36 kieruję się w okolice Cisewa żeby następnie pojechać do Zieleniewa.Dawno odcinkiem z Sowna w kierunku Grzędzic nie jechałem chyba ostatnim razem jeszcze zeszłej zimy ,dziś odcinek tej drogi w extra stanie ,piachu prawie wcale i kałuż również brak.
Grzybki w okolicy Sowna
Grzybki w okolicy Sowna © strus

W okolicy Cisewa przestraszyły mnie liczne odgłosy dzików że aż się zatrzymałem żeby zajrzeć w boczną drogę z której one dochodziły
ale były około 100 m więc spokojnie odjechałem.
Kolory jesieni w drodze do Zieleniewa
Kolory jesieni w drodze do Zieleniewa © strus
W Zieleniewie wjechałem na DDR-kę do Stargardu i ruszyłem do domu.
Stargard,Mokrzyca ,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Sowno,Podlesie,Cisewo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.