Po deszczowych dniach.

Poniedziałek, 19 października 2015 · dodano: 19.10.2015 | Komentarze 7

Gdy miałem czas na rower w ubiegły czwartek i piątek to padał non - stop deszcz gdy w weekend pracowałem dwa dni do 17-tej było bez deszczu to trzeba mieć pecha,dziś rano padało a ja sprawdzam w necie pogodę i czekam kiedy odpuści deszcz a miałem zaplanowaną wczoraj trasę.Gdy deszcz przestał padać odczekałem prawie godzinkę i ruszyłem w stronę Poczernina i wiedziałem że z wczorajszych planów nici bo było już prawie południe a na obiad rodzinny trzeba wrócić.
Jesienna DDR-ka do Żarowa
Jesienna DDR-ka do Żarowa © strus
Przez miasto trzeba było spokojnie jechać bo sporo wody na ulicy a ja śmigam bez błotników ,na ścieżce bez wody i pusto.
Poczernin do krzyżówki cały zalany ja śmiga w kierunku "Chociwelki" obok kapliczki.
Kapliczka w Poczerninie
Kapliczka w Poczerninie © strus
Na chwilę wpadam na DW 142 żeby odbić w stronę Goleniowa i przy okazji zobaczyć jak tam prace na rowerostradzie do Bącznika.
Prace na rowerostradzie
Prace na rowerostradzie © strus
Daleko nie chciałem się wypuszczać mimo zapowiedzi że już do wieczora nie będzie padać a ja śmiga tylko w bluzie która wodę z zewnątrz raczej wchłonie.Ze Stawna na drogę w kierunku Klinisk jadę wydłużoną drogą przez Bolechowo i Bącznik , na krótkim odcinku z Bolechowa do Bącznika cała droga wysypana kawałkami cegły i innymi kamieniami przez co się kiepsko jechało aż do starego młyna.
Ruiny młyna wodnego w Bączniku
Ruiny młyna wodnego w Bączniku © strus

Na drodze Stawno krzyżówka Kliniska - Strumiany można powiedzieć że bardzo duży ruch aut i w lesie grzybiarzy w tym spotkałem kolegę i chwilę porozmawialiśmy i przy okazji się posiliłem batonem i zrobiłem kilka zdjęć.W miejscu postoju prawdziwka nie znalazłem ale za to widziałem kilka jagód.
Zestaw jesienny
Zestaw jesienny © strus

Ostatnie jagody
Ostatnie jagody © strus
Parkingi i szerokie drogi w las w okolicy Strumian pełne aut  ja muszę wjechać do Sowna żeby dokupić isotonika ale sklep chwilowo nieczynny to śmigam dalej w ostatniej chwili zmieniam kierunek jazdy zamiast do Grzędzic jadę w kierunku Wielgowa żeby odbić na Reptowo.
Muchomorek
Muchomorek © strus
Do leśnej krzyżówki na Wielichówko sporo wody na drodze dopiero na prostej do Reptowa lepsza nawierzchnia chodź kawałki cegły się pojawiły i w kilku miejscach sporo dziur zalanych wodą.Przez Niedźwiedź i Michałowym skrótem docieram do Kobylanki ale do Morzyczyna jadę przez Bielkowo bo DDR-ka z Kobylanki pewnie zalana wodą.Mimo że unikałem wody i błotka rower wyglądał nie najlepiej ,spodnie do kolan też ubrudzone i to sporo.
DDR-ka w Zieleniewie
DDR-ka w Zieleniewie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Bolechowo,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,
Reptowo,Niedźwiedź,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 08:46 czwartek, 22 października 2015 | linkuj świetne jesienne zdjęcia
| 15:06 wtorek, 20 października 2015 | linkuj Tak Mirku ponoć do końca października ale jak widziałem to myślę że się remont przedłuży.
| 14:11 wtorek, 20 października 2015 | linkuj Jak rozumiem "rowerostrada" którą masz na myśli i jest w remoncie to 18 z Bolechowa do Sowna?
| 08:05 wtorek, 20 października 2015 | linkuj Wyjątkowej urody wycieczka i to na imponującym dystansie.
| 20:44 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj i już tylko 1300 do 10 kk :)
| 16:50 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Podpisuję się pod opinią leszczyka.

Pewnie ominąłeś wodę na DDRce między Kobylanką a Morzyczynem, na alejce co ma iść pod topór, ale potem wyświniłeś się na wysokości jeziora, nie? ;)))
| 16:30 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Świetny dystans jak na wypad w dzień powszedni, gratuluję jazdy i jak zwykle ciekawych zdjęć :-)