Środowy triathlon.

Środa, 14 października 2015 · dodano: 14.10.2015 | Komentarze 5

Środowy triathlon to pierwszy w nowym sezonie hali ,  który  dopiero dziś zaliczyłem po raz pierwszy ,pogoda kiepska więc żeby dużo czasu przebywać na szlaku terenowym wybrałem się do Puszczy Bukowej bo dawno tam nie byłem a zachęcił mnie Michał.DDR-ką jadę do Motańca żeby za stacją paliw wjechać do lasu.
DDR-ka Kobylanka - Motaniec
DDR-ka Kobylanka - Motaniec © strus
Na leśnej trasie do Jezierzyc składowiska tłucznia i jakiegoś dziwnego piasku , gdy się na niego wjedzie rower prawie się zatrzymuje ,w okolicy krzyżówki na Niedźwiedź droga pożarowa 49 cała zasypana tłuczniem na około 1,5m wysokości.
Droga pożarowa 49
Droga pożarowa 49 © strus
Droga pożarowa 48 - krzyżówka do DK 10
Droga pożarowa 48 - krzyżówka do DK 10 © strus
Droga do DK 10 też w remoncie ale na razie przejezdna a udaje się w kierunku Drogi Bieszczadzkiej żeby rozpocząć wspinaczkę do Kołowa ,w puszczy pustki tylko przy krzyżówce na Binowo mijałem parę z kijkami.
Maszt w Kołowie
Maszt w Kołowie © strus
Zjeżdżając w kierunku Smoczej po drodze zauważyłem jakiś kamień który okazał się drogowskazem ale uwieczniłem sobie go.
Drogowskaz na leśnym szlaku
Drogowskaz na leśnym szlaku © strus
Po wspinaczce pod dwa mocne podjazdy odbijam w okolice Hotelu Panorama ,pierwsza droga złym wyborem się okazała bo gdy przejechałem pod S3 pod górkę podprowadziłem rower ujrzałem wszystkie drogi z głębokim sypkim piachem więc zawróciłem.
Walka z piachem
Walka z piachem © strus

Ulicą Chojnicka docieram do Panoramy i początkowo brukiem a później ciężkimi piachami i dziurami do pierwszego kamienia morowego,po drodze znalazłem pięć w tym jednego po raz pierwszy .

Morowce w Puszczy Bukowej
Morowce w Puszczy Bukowej © strus

Miałem ochotę poszukać jeszcze kamieni granicznych ale zabrakło czasu wiec jadę przez Kijewko do Płoni przez Trzcinową.
Kolory jesieni w drodze do Płoni
Kolory jesieni w drodze do Płoni © strus
Z Płoni przez Zdunowo do Niedźwiedzia, żeby nie wracać do domu przez DDR-kę która jechałem do Bukowej jadę z Reptowa do Grzędzic przez Cisewo a później miało być Lubowo i Klępino ale gdy dojechałem do Żarowa poczułem pierwsze krople deszczu więc skróciłem trasę  i zaliczyłem jeszcze halę i basen z sauną.
Wjazd do Niedźwiedzia
Wjazd do Niedźwiedzia © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Podjuchy,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,
Kijewko,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Żarowo,Stargard plus dojazd do i z pracy.

| 12:03 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Moje uznanie za dystans, tempo oraz pełne uroku jesienne zdjęcia.
| 17:37 czwartek, 15 października 2015 | linkuj Mirku remontują 50-tke a na 49 rozładowano kilkanaście ciężarówek tłucznia i w kilku innych punktach.
| 13:57 czwartek, 15 października 2015 | linkuj Darku, jeśli dobrze rozumie to remontowana jest droga 48 z Motańca do Jezierzyc, czy 49 z Bielikowa do krzyżówki z 50 w stronę Niedźwiedzia.
| 07:30 czwartek, 15 października 2015 | linkuj Fajne zdjęcia. Ale ten tłuczeń na drodze z Motańca do Jezierzyc nie wygląda zachęcająco. Chyba na jakiś czas lepiej odpuścić sobie tę trasę.