50 - tka po pracy.

Poniedziałek, 12 października 2015 · dodano: 12.10.2015 | Komentarze 2

Dzisiejsza pięćdziesiątka po pracy była skierowana do gminy Kobylanka na Speeder-rze po to żeby szybko przejechać zaplanowany dystans i mało się zmęczyć.Do Kobylanki jadę z wiaterkiem bez wysiłku docieram do Niedźwiedzia ze średnią 30 km/h ale nie obserwuję okolic  żeby zrobić jakąś fotkę dopiero w Bielkowie gdy zatrzymałem się żeby odebrać telefon stałem przed tabliczka informująca o kierunku jazdy maratonu Miedwie to sobie cykłem.
Maraton Miedwie
Maraton Miedwie © strus
Jak jechałem z Bielkowa do Jęczydołu w szczerym polu to poczułem ostry zimny czołowy wiatr który nie tylko spowalniał ale przez zły ubiór po prostu było mi zimno w stopy przez źle dobrane skarpetki i brak ochraniaczy.Drugi taki kryzys miałem za krzyżówką na Kunowo aż do Lipnika że miałem ochotę skrócić wycieczkę o Grzędzice i Żarowo.W Lipniku jednak odbiłem w kierunku tych wiosek bo wiatr miałem jadąc tym kierunkiem boczny, no i na koniec pod wiatr DDR-ka z Żarowa do Stargardu.
DDR-ka do Żarowa
DDR-ka do Żarowa © strus
Pisząc post właśnie odczuwam skutku dzisiejszego wiatru i złego ubioru najbardziej miejsca między butami a spodniami.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,