Słoneczna niedziela.

Niedziela, 11 października 2015 · dodano: 11.10.2015 | Komentarze 4

Jako że dziś wolna niedziela od pracy to wyruszyłem na pierwszą część jazdy solo w słoneczną i chłodny dzień a druga część miała być z Iwonka która w ostatniej chwili zrezygnowała bo przestraszyła się zimnego wiatru a mi się już nie chciało wracać na szlak.
Po załatwieniu jednej sprawy w mieście ruszam przez Giżynek w stronę lotniska w Kluczewie, po drodze na trawniku przy fabryce Bridgestone dojrzałem zielonego dzięcioła ale niestety nie zdążyłem zrobić mu fotki ale wstawiam zdjęcie z internetu żeby pokazać jego piękno.
Dzięcioł zielony
Dzięcioł zielony © strus
Przez lotnisko tym razem przejechałem pasem dojazdowym przy którym został tylko jeden obiekt reszta została rozebrana.
Ostatni obiekt przy pasie dojazdowym na lotnisku w Kluczewie
Ostatni obiekt przy pasie dojazdowym na lotnisku w Kluczewie © strus
Inny obiekt na drodze do Dębicy który został również rozebrany został wybudowany jeszcze przez Niemców  ciekawe komu przeszkadzał a był schowany między drzewami.
Betonowe resztki
Betonowe resztki © strus

Druga fotka to grubość betonu która wynosiła około 4m ale tego zdjęcie nie oddaje a ja po wyjechaniu na szosę śmigam do Koszewa gdzie znajduje przez przypadek miejsce gdzie do 1945 roku był cmentarz.
Koszewo - lapidarium
Koszewo - lapidarium © strus
Po krótkim zwiedzaniu ruszam w stronę Jeziora Miedwie ,przejeżdżam przez dość licznie uczęszczaną dzisiejszego słonecznego dnia
promenadę i terenem jadę do Jęczydołu w którym powstaje dość duże lapidarium.
Nowopowstające lapidarium w Jęczydole
Nowo powstające lapidarium w Jęczydole © strus

Od Jęczydołu to tylko jazda bez zatrzymywania się nawet na zdjęcia z dużą ilością terenu od momentu gdy wjechałem w las w Rekowie to można powiedzieć że aż do wyjechania z lasu w Niedźwiedziu na chwilę przejazdu przez Reptowo i z powrotem na terenowe ścieżki którymi jadę do Grzędzic gdzie wita mnie kolorowy klon.
Jesień w Grzędzicach
Jesień w Grzędzicach © strus
Sprawdziłem która godzina bo miałem jechać bo Iwonkę na dalszą trasę ,czasu trochę miałem więc pojechałem przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku na której śmignąłem po nowym odcinku.
Nowy odcinek DDR-ki  przed Stargardem
Nowy odcinek DDR-ki przed Stargardem © strus
Nie dziwne że odcinek ze Stargardu do Zieleniewa tak dobrze się trzyma mimo braku remontów chyba ponad 40 lat bo ma extra podłoże na którym kładziono asfalt.
Przekrój DDR -ki  Stargard-Zieleniewo
Przekrój DDR -ki Stargard-Zieleniewo © strus
Po ostatnich fotkach zadzwoniłem że już wracam po małżonkę i dowiedziałem się że nie będzie drugiej części to przełoże sobie ja na jutro po pracy :). Do kilometrów dzisiejszych dopisałem 8 km z dwóch dni dojazdu do pracy i powrotów.
Stargard,Giżynek,Golczewo.Kluczewo,Dębica,Koszewo,Koszewko,Jęczydół,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,
Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice ,Lipnik,Stargard  plus dwa razy do pracy i z powrotem.