Piękna jesień.

Sobota, 24 października 2015 · dodano: 24.10.2015 | Komentarze 3

Piękne jesienne słońce skusiło małżonkę  do rundki na rowerze więc nie mogłem jej tego odmówić,Iwonka ruszyła w stronę Grzędzic przez Żarowo ja musiałem zaliczyć bankomat i ruszyłem w pościg za nią ,dogoniłem dopiero przed Żarowem.W Grzędzicach zaliczyliśmy cmentarz a następnie przez "Majątek" pojechaliśmy w kierunku Sowna.
Grzędzice Majątek
Grzędzice Majątek © strus
Jadąc w kierunku Sowna w lesie było bardzo dużo aut i grzybiarzy, na tym terenie takiej ilości jeszcze nie widziałem i po drodze odbiliśmy na Cisewo i jechaliśmy pewien odcinek drogi po raz pierwszy i po drodze Iwonka dostrzegła dwa duże grzybki.
Przydrożny grzybek
Przydrożny grzybek © strus

Z Cisewa jedziemy przez Reptowo ale szosą do Niedźwiedzia do wiejskiego sklepiku bo banany i sok pomidorowy żeby następnie lekko wydłużoną drogą docieramy do przejazdu pod DK 10.
Runo leśne
Runo leśne © strus

Po drogiej stronie na dojeździe pożarowym 49 tłucznia ubyło od ostatniej mojej wizyty ale na drogach go nie było widać tylko kolejne usypane górki innego materiału i maszyny na parkingu przy stacji paliw.

"Górki" w okolicy Motańca © strus
Maszyny budowlane
Maszyny budowlane © strus
Przed powrotem do domu w Morzyczynie zajeżdżamy na Orlen żeby zakupić gorącą kawkę i pieszo przeszliśmy na ławeczkę w okolicy amfiteatru żeby ją skonsumować.
Amfiteatr w Morzyczynie
Amfiteatr w Morzyczynie © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Zapowiedzi pogodowe na następny tydzień obiecujące ale co z tego jak mam do popołudniowe zmiany ale mam nadzieję że jutro mi pogoda dopisze i może przed pracą się skuszę na parę kilometrów.Do dzisiejszego dystansu dopisuje wczorajszy dojazd do pracy i z niej.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.