Po pracy inaczej.

Czwartek, 27 sierpnia 2015 · dodano: 27.08.2015 | Komentarze 6

To już ostatnia wycieczka w tym miesiącu ponieważ od jutra mamy trzy dni wolne z małżonką które postanowiliśmy spędzić w Świnoujściu na zakończenie wakacji.Jak na razie zapowiada się u mnie przerwa od roweru aż przez siedem dni bo od poniedziałku będę miał cztery dni pracy popołudniu.Dzisiejsza pięćdziesiątka trochę inna trasą bo miałem dwie sprawy do załatwienia ,na początek do kolegi na OŚ.Letnie a dalej kierunek na Kluczewo przez Golczewo.Zanim udałem się do Skalina zrobiłem rundkę w okół Bridgestone która miała 7 kilometrów.
Wjazd na Oś.Lotnisko w Kluczewie
Wjazd na Oś.Lotnisko w Kluczewie © strus
Ze Skalina przez Wierzchląd do terenowego Kunowa i DDR-ka do Kobylanki i skróconym kołeczkiem z pominięciem Niedźwiedzia wracam do Kobylanki i najkrótszą drogą wracam do Stargardu żeby załatwić drugą sprawę na Szczecińskiej.
Lipa „Wieniec Zgody
Lipa „Wieniec Zgody" została posadzona w 1460 r © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchlą,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPA

Jarro
| 09:25 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Lipa posadzona na znak pokoju między Stargardem a Szczecinem :) Ponoć.
| 07:30 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Jestem już oswojony z wysokim tempem Twojej jazdy. Podoba mi się trasa z pierwszego zdjecia.
| 13:34 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj W pierwszej chwili pomyślałem, że na pierwszym zdjęciu masz DDRkę na Spokojnej ;)
| 21:21 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Ale wielka ta lipa, nigdy jej nie widziałem na żywo... Odpocznij od roweru, potem na świeżasa trzaśniesz setę i nawet tego nie zauważysz :-)
| 18:18 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Aleś pętelek na trasie zrobił :)