Stare Czarnoowo po pracy.

Środa, 26 sierpnia 2015 · dodano: 26.08.2015 | Komentarze 5

Tym razem po pracy pojechałem innym szlakiem chodź wielokrotnie przejechanym ale ostatnio w Dębinie dawno nie byłem więc do Starego Czarnowa właśnie przez Dębinę się udałem a przed Starym Czarnowem zatrzymałem się na foto i coś jeszcze.
Smaczna jeżyna
Smaczna jeżyna © strus
Śliweczki
Śliweczki © strus
Pojadłem jeżynek i kilka śliwek  i musiałem być bardzo czujny bo w okolicy była  bardzo duża ilość żółto-czarnych latających groźnych owadów.W końcu zrobili wjazd do Starego Czarnowa od strony Dębiny.Doga powrotna delikatnie zmieniona i została przekroczona granica 7000km w tym roku.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół
MAPA

| 16:21 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Chciałbym dokręcić do 10.000 ale oprócz pogody jest jeszcze grafik pracy który może pokrzyżować plany przez popołudniowe zmiany i od września zaczynam w środy halę.
| 20:34 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Nie ma szans. Nic już strusia nie powstrzyma. :)
| 19:42 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Gratuluję złamania 7 tysięcy, tylko pogoda może Cię powstrzymać przed pokonaniem dychy w tym roku!
| 18:18 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Gratuluję siódemki :) niedługo dyszka :)