Tylko Dąbie.

Poniedziałek, 24 sierpnia 2015 · dodano: 24.08.2015 | Komentarze 4

Tylko Dąbie a miało być Pilichowo a to przez pogodę deszczową rano.Jak na śpiocha wstałem wcześnie bo o 7.30 zrobiłem co obiecałem małżonce rano i po śniadaniu gdy byłem już gotów do wyjścia za oknem zaczął padać deszcz i dałem sobie spokój i zabrałem się za format kompa kolegi.Około jedenastej się przejaśniło i zrobiłem drugie podejście do wyjścia tym razem udane.Temperatura w południe wynosiła ledwie nico powyżej 20 stopni i było pochmurno,dopiero gdy wyjechałem z lasu w Jezierzycach przywitało mnie słonko.
W Jezierzycach
W Jezierzycach © strus
Jadąc do Klęskowa jak już słońce dogrzewało to leżąca woda na drodze szybko zaczęła parować i nad drogą zrobiła  się parówka i na dodatek droga była poryta przez auta wywożąca drewno z lasu.

Z Klęskowa obrałem kierunek na Dąbie żeby Tczewską dojechać do Wielgowa ale na szlabanie musiałem swoje odstać ,ostatnio w radio dużo mówili na temat tego przejazdu kolejowego gdzie robią się duże korki ponoć przez dróżników?
Przeprawa w Dąbiu
Przeprawa w Dąbiu © strus
Kierunek Wielgowo
Kierunek Wielgowo © strus
Gdy wjechałem na DDR-kę nad S6 poczułem silny wiatr prosto w twarz i od razu wiedziałem że na odkrytym terenie łatwo nie będzie.
Początkowo miałem jechać przez las do Sowna ale po drodze do Wielgowa odebrałem telefon i z kolegą który również był na szlaku umówiliśmy się w Morzyczynie na pierwszym molo od strony Kobylanki.
Kaczuszki nad Miedwiem
Kaczuszki nad Miedwiem © strus
Wiaterek nad Miedwiem
Wiaterek nad Miedwiem © strus
Nad samym jeziorem bardzo mocno wiało z czego cieszyli się miłośnicy sportów wodnych z żaglami itp.  Z kolegą długo razem nie pokręciliśmy  ledwie do Tesco a później każdy w swoją drogę ,ja szukałem kilometrów żeby dokręcić do siedemdziesiątki i udałem się w stronę DDR-ki na Żarowo.Niestety przez to że wyruszyłem prawie w południe to nie miałem tyle czasu żeby zawitać na tereny znajomych z bikestats-a.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Kijewko,Klęskowo,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,