Wielgowo przez Sowno.

Sobota, 15 sierpnia 2015 · dodano: 15.08.2015 | Komentarze 3

Dzisiejszego dnia był organizowany maraton wokół Miedwia dlatego trzeba było trzymać się z dala od trasy maratonu żeby nikomu nie przeszkadzać i  chcieliśmy unikać lasów ze względu na luźny piach więc po lekko wydłużonym odcinku do Sowna wjeżdżamy na drogę szutrową do Wielgowa.W Sownie chcieliśmy dokupić napoje ale niestety znane mi dwa sklepy były nieczynne.
Droga z Sowna do Wielgowa
Droga z Sowna do Wielgowa © strus
Na drodze spotykamy kilkanaście osób na rowerach ale żadnego znajomego ,przy ławka postanowiliśmy zrobić krótką przerwę na odpoczynek dla Iwonki nadgarstków.
Miejsce postoju
Miejsce postoju © strus

W Wielgowie na ulicy Wesołej był otwarty sklep w którym zrobiłem zakupy ale odstać swoje było trzeba bo masa ludzi przybyła na zakupy w większości po piwo a ja zakupiłem extra lody ,banany i napoje które skonsumowaliśmy spoglądając na trening piłkarek nożnych Vielgovii.Przez las wzdłuż szpitala pojechaliśmy do Niedźwiedzia a dalej do fontanny w Kobylance na małe schłodzenie a gdy ujrzeliśmy trzy zatopione wróble od razy odechciało się skorzystania z wody bo podejrzewam że woda ma obieg zamknięty.
Na Placu Zgody w Kobylance
Na Placu Zgody w Kobylance © strus
Na DDR-ce kilku  do Stargardu spotkaliśmy kilku uczestników maratonu a impreza w amfiteatrze nadal trwała i była ponoć jak donoszą w internecie najbardziej liczną edycją.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,