Tour de Miedwie z rekordem.

Niedziela, 16 sierpnia 2015 · dodano: 16.08.2015 | Komentarze 6

Dziś w końcu zmieniłem wysłużone opony w Meridzie i założyłem nowe klocki hamulcowe bo te z tyłu prawie nie istniały i z dużym opóźnieniem wyruszyłem na Tour de Miedwie z dodatkami żeby wykręcić 100 km. Ostatni raz Speederem jechałem trzeciego lipca a miałem zamiar go eksploatować w wakacje ale jakoś tak wyszło że plany się nie powiodły.  Do DW 106 docieram przez Witkowo na której mimo niedzieli był bardzo duży ruch aut.

Żeby dołożyć kilometrów w Obrycie odbijam na Lubiatowo w którym po raz pierwszy dokupuje napoje i batony których zapomniałem ze sobą zabrać i ruszam do Pyrzyc.Po drodze miałem ochotę w Mechowie odbić na DDR-kę ale zobaczyłem że jest na niej spory ruch "rodzinki na rowerach" to kontynuowałem jazdę szosą.
Wodociągowa wieża ciśnień, wybudowana w 1903 r. w Pyrzycach
Wodociągowa wieża ciśnień, wybudowana w 1903 r. w Pyrzycach © strus
W dojeżdżałem przez miasto do wyjazdu na Szczecin spojrzałem na dane licznika i moja średnia  prędkość wynosiła ponad 31km/h i wówczas postanowiłem utrzymać tą średnią co by było moim rekordem.Zjeżdżam do Starego Czarnowa do sklepu ale nie było co tam kupić i dopiero w Kołbaczu uzupełniam napoje.Chwilę postałem w kolejce i to zaważyło na wyniku gdy ruszyłem w dalsza drogę moje nogi jakoś dziwnie kręciły dopiero jadąc z górki do Bielkowa wszystko wróciło do normy.W Kobylance trzeba było dorzucić rundkę po gminie i DDR-ką prawie pustą wrócić do Stargardu. Zdjęć można powiedzieć nie robiłem więc dorzucam ze dwie fotki z urlopu.
Parking rowerowy
Parking rowerowy w Lublinie © strus
Cerkiew Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Lublinie z 1759r
Cerkiew Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Lublinie z 1759r © strus
Rekordu życiowego nie było ale na pewno średnia w tym roku najlepsza i na dodatek w upale.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Stary Przylep,Cieszysław,Zaborsko,Lubiatowo,Mechowo,Pyrzyce,Żabów,
Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
MAPA

Jarro
| 09:34 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Średnia kosmiczna, masz nogę :)
| 12:57 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj Darek dystans i średnia powalają :)
| 06:43 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj Skoro rekord, to gratulacje. Setki mi się zdarzają, natomiast z pewnością nigdy nie zaserwowałem sobie średnich w granicach, które wykręciłeś w tej właśnie wycieczce. Niezmiennie ciekawie opisujesz ciekawostki z tras.
| 18:33 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Jesteś mocarzem, trzeba było wystartować w MM :-)
| 16:57 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Tą jazdą wywołałeś u mnie szczękopad :-) Jestem pod wrażeniem. Bez problemu możesz zjadać "szoszonów" na śniadanie ;-)