Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 2

50-tka po pracy ,  dawno takiej nie kręciłem bo nie było takiej możliwości teraz już po urlopie pora takie krótkie kółeczka w miarę możliwości pojeździć.Udałem się jak to przeważnie bywa do gminy Kobylanka przez Żarowo i Grzędzice.Dziś był malutki wiaterek dzięki czemu było małe chłodzenie a temperatura spora bo gdy wychodziłem z pracy na termometrze było 33 stopnie a gdy wracałem przez Składowa widniała 36,7- MASAKRA.
Jarzębina prawie czerwona
Jarzębina prawie czerwona © strus
Po żniwach w Bielkowie
Po żniwach w Bielkowie © strus
Pora będzie przestawić rowery i zacząć jeździć Speeder-em który  ostatni raz był w użyciu 3 lipca.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPA

| 07:16 sobota, 15 sierpnia 2015 | linkuj Temperatury z ostatnich dni, to faktycznie masakra. Podziwiam Cię, że widząc to ruszyłeś na trasę i to po dniu pracy - gratuluję samozaparcia i pozdrawiam.
| 23:20 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj No ja wczoraj na trasie odczułem i temperaturę i górki które dały mi nieźle popalić :D