Tour de Miedwie plus Bukowa.

Czwartek, 16 lipca 2015 · dodano: 16.07.2015 | Komentarze 8

Dzisiejszego dnia przez Witkowo śmigam do DW 106  i odbijam do Warnic C i tam okazuje się że nie ma drogi innej z tej wioski ale byłem blisko drogi na terenie lotniska Kluczewo więc pojechałem kiepskim szlakiem i po pokonaniu torów i pola buraków zawitałem na lotnisku.
Droga z Warnc C
Droga z Warnic C © strus
Pokonać przejazd kolejowy Stargard-Pyrzyce
Pokonać przejazd kolejowy Stargard-Pyrzyce © strus
Buraczana droga do drogi na lotnisku
Buraczana droga do drogi na lotnisku © strus
Dalsza droga to łatwizna przez Dębicę żużlówką do Wierzbna tam zakupy w wiejskim sklepiku o dziwo dziś były isotoniki i na dodatek schłodzone.Krótki powrót na "106" i tropami maratonu MTB w okół Miedwia jadę do Giżyna zaliczając kolejno Ryszewo,Turze ,Młyny,Ostrowica.
Giżyn - Kościół filialny
Giżyn - Kościół filialny © strus
W Giżynie zaliczam dwa kamienne mosty pierwszy z 1875 roku a drugi z 1872r. i wjeżdżam na"Ulubione" płyty jumbo którymi jadę nie do Dębiny tylko do Starego Czarnowa.
Kamienne mosty w Giżynie nad rz.Ostrawica
Kamienne mosty w Giżynie nad rz.Ostrawica © strus

Z płyt jumbo wyjeżdżam przy nieczynnej karczmieCzarny Bawół kieruje się do Starego Czarnowa tam przy cmentarzu krótka przerwa na batona i doping  tabletką neomag skurcz ,obieram kierunek na Puszczę Bukową.W Starym Czarnowie w końcu coś ruszyło na remontowanej drodze od roku ,pracowników też było widać.
Parce w Starym Czarnowie przy DW 120
Prace w Starym Czarnowie przy DW 120 © strus
Zaraz za Starym kieruję się w stronę puszczy i trochę wymagający podjazd pod Dobropole Gryfińskie poczułem w udach.
Początek podjazdu do Dobropola Gryfińskiego
Początek podjazdu do Dobropola Gryfińskiego © strus
Bociany w Dobropolu
Bociany w Dobropolu © strus
Po paru kilometrach po puszczy zjechałem źle wybraną droga do Śmierdnicy ,trzeba było mi skierować się do Sosnówka sto razy lepszy komfort jazdy anie jak na tej co jechałem dziurawej i na koniec kochany bruk.Do Motańca jadę przez Jezierzyce a następnie przejeżdżam dwa razy pod DK 10 i jestem w Kobylance.
Części do farmy wiatrowej w Motańcu
Części do farmy wiatrowej w Motańcu © strus
W Kobylance przez Oś.Sosnowe kieruję się do Jęczydoły i ostatnim odcinkiem maratonu zajeżdżam nad J.Miedwie a dalej DDR-ka do Lipnika gdzie odbijam na Żarowo i teraz 7 dni wolne od roweru.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Warnice C,Dębica,Wierzbno,Grędziec,Okunica,Ryszewo,Turze,Młyny,Ostrowica,Giżyn,Stare Czarnowo,DobropoleGryfińskie,Śmierdnica,Jezierzyce,Motaniec,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.

MAPA

| 20:25 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Trzeba było rower do Lublina zabierać :) jak Ty bez niego wytrzymasz ?? :)
| 19:16 sobota, 18 lipca 2015 | linkuj Średnia większą bo trochę sobie dowaliłem przed siedmioma wolnymi dniami od roweru żeby wypoczywać w Lublinie .
Jarro
| 09:19 sobota, 18 lipca 2015 | linkuj Na drodze ruszyło i...zamarło. Co ciekawe asfalt, który położyli w końcu po roku pracy od razu popękał i zaczął się zapadać. Ten remont jest dla mnie główną atrakcją Starego Czarnowa, bo jest to coś tak absurdalnego, że aż niewiarygodnego :) Średnia rzeczywiście kosmiczna
dornfeld
| 17:14 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Niewiarygodna średnia biorąc pod uwagę jakość i charakter dróg.
| 15:11 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Czytając Twojego bloga zazdroszczę Ci zróżnicowania terenu...są płaskie, pagórkowate i bardzo górzyste, u mnie tylko płaskie.
| 20:21 czwartek, 16 lipca 2015 | linkuj Brawo Darku - piękny dystans zobrazowany uroczymi zdjęciami oraz rzetelnym opisem wycieczki. Średnia szybkość Twojej jazdy dla mnie już wykluczona.