Trio na "Bukową"

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 4

W końcu udało mi się  z dwoma kolegami z pracy dopasować wole i  pokręcić trochę kilometrów chodź Tomka było mi szkoda bo był po nocnej zmianie a umówiliśmy się na 09.15 na Oś.Pyrzyckim. Ruszyliśmy przez Skalin do DDR-ki w Zieleniewie a dalej kierunek na Jezierzyce przez las za stacja paliw w Motańcu.
Dorga do Jezierzyc
Droga do Jezierzyc © strus
Drogi kolega Artur miał w tym roku przejechane zaledwie 165km i chciał zobaczyć Puszczę Bukową więc tam pojechaliśmy ,do Kołowa udaliśmy się drogą przez Sosnówko.Po ciężkim podjeździe na tarasie krótka przerwa i chrupanie sezamków
Przerwa na tarasie
Przerwa na tarasie © strus
Serce Puszczy
Serce Puszczy © strus
Z Kołowa zjeżdżamy do Smoczej i w prawo pod dwa podjazdy żeby dojechać po bruku w okolice Hotelu Panorama i szlakiem 38 jedziemy na Boleszyce i tam niespodzianka bo nie widziałem jeszcze byłej restauracji Grota i obiektów w okół niej.
Finkenwalde. Toepfers Grotte.- zwana
Finkenwalde. Toepfers Grotte.- zwana "grotą Goeringa" © strus
Dwa kamienne pomniki, upamiętniające wyprodukowanie dwóch pierwszych milionów ton cementu © strus

Z Tomkiem chcieliśmy żeby łatwo nie było do Szmaragdowego podjeżdżamy ulicą Kopalnianą ja na czele żeby zrobić fotkę kolegom zadowolonym z lajtowego podjazdu.
Artur i Tomek
Artur i Tomek © strus
Tam mieliśmy ochotę na kawę ale trzeba było czekać około 30 minut ,więc zrezygnowaliśmy i pojechaliśmy na punk widokowy żeby popatrzeć na panoramę Szczecina.
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie © strus

Panorama Szczecina
Panorama Szczecina © strus
Ze Szmaragdowego pojechaliśmy do sklepu Turowskiego na zakupy i  do McDonald’s na mały posiłek później uzupełnienie płynów we Fresh-u i kierunek na Zdunowo przez Dąbie i Wielgowo.W Wielgowie były zakusy na Sowno ale wiadomo czy Artur dał by radę i jedziemy do Kobylanki przez Niedźwiedzia.W Zieleniewie koledzy chętni żeby wracać przez Skalin a za nim Artura łapią delikatne skurcze.Na rondzie przy Bridgestone rozdzielamy się ja jadę do Stargardu przez Golczewo i Giżynek a koledzy przez Kluczewo na Oś.Pyrzyckie.
Rondo przy Bridgestone
Rondo przy Bridgestone © strus
Mała rundka po mieście i pęka setka i wracam do domu.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Podjuchy,
Zdroje,Słoneczne,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Kluczewo,