W deszczu po pracy.

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 12.07.2015 | Komentarze 1

W deszczu po pracy tak nie miało być choć małżonka mówiła mi żebym sobie dał spokój bo ma padać deszcz ale w perspektywie ostatnich dwóch dniach pracy przed urlopem popołudniu musiałem zaliczyć minimum.Ruszyłem do Grzędzic przez Żarowo i dalej w las żeby wyjechać dojazdem pożarowym nr 30 pod Poczernin.Za Grzędzicami wjeżdżam w dojazd pożarowy nr 31.

Dojazd pożarowy nr 31
Dojazd pożarowy nr 31 © strus
Ledwie przejechałem ze sto metrów i musiałem kolejne pięćdziesiąt prowadzić rower bo był tak głęboki luźny piach że nie było można jechać i taką sytuację miałem jeszcze jedną a tak drogi w miarę dobre chodź wymagające koncentracji.

Przejechałem przez Poczernin z zamiarem udania się pod DW 142 do Warchlina drogą gruntową którą już kiedyś jechałem ,początki zapowiadały kłopoty od razu po przejechaniu na drugą stronę napotkałem na drodze duże ilości wyrzuconej starej dachówki i w pewnym momencie około po 400m koniec drogi bo zarosła.
Przejazd pod DW 142 w Poczerninie
Przejazd pod DW 142 w Poczerninie © strus
Koniec drogi gruntowej przed Warchlinkiem
Koniec drogi gruntowej przed Warchlinkiem © strus
Wiosną droga była przejezdna bez żadnego problemu , jechałem z lewej strony drzew a dziś musiałem się wracać na "Chociwelkę" i po płytach śmigać do wiaduktu na Warchlino i jedynym plusem dwie fotki różowych kwiatków.
Różowe polne kwiatki
Różowe polne kwiatki © strus

Gdy zawitałem na DW 142 deszcz co raz bardziej padał dlatego zamiast Łęczycy jak początkowo planowałem odbijam na Klępino przez Małkocin i w Stargardzie meldują się na nowej DDR-ce którą jadę do samej Iny a następnie przez park i wyjeżdżam na Staszica.
Przejeżdżam przez Oś.Pyrzyckie i kieruję się do DDR-ki na Kluczewo i tam niespodzianka za Biedronką trwają prace nad brakującym krótkim odcinkiem drogi rowerowej.
Prace nad DDR-ką
Prace nad DDR-ką © strus
Pierwsze żniwa w Kluczewie
Pierwsze żniwa w Kluczewie © strus
Przed pierwszym rondem utraciłem sygnał GPS a jazda trwała dalej DDR-ką  do Stargardu przez Golczewo i Giżynek ,jadę kolejny raz przez nowo budowaną ul.Spokojną.
Nowa ul.Spokojna
Nowa ul.Spokojna © strus
Gdy dotarłem do Wyszyńskiego brakowało mi do minimum prawie 2km więc zaliczam kolejne uliczki po centrum żeby zrobić wynik a deszcz nadal pada ale nie jest dokuczliwy.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Poczernin,Małkocin,Klępino,Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.