Cisewo po pracy.

Środa, 17 czerwca 2015 · dodano: 17.06.2015 | Komentarze 4

Wydłużone kółeczko po gminie Kobylanka zrobione po pracy w idealnej temperaturze jak dla mnie ze średnim wiaterkiem do Kobylanki i pomagającym w drodze powrotnej.Po drodze zrobiłem kilka fotek roślinkom .Wojtek [Trendix] w czwartek pytałeś czy to pole to nie laweda teraz jestem pewien na 100% że nie a poniżej fotki z podobnego pola w okolicach Bielkowa.
Okolice DK 10
Okolice DK 10 © strus
Kwiatek przy lapidarium w Cisewie
Kwiatek przy lapidarium w Cisewie © strus
Łubin wąskolistny
Łubin wąskolistny © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,
Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 21:50 czwartek, 18 czerwca 2015 | linkuj W paru miejscach drogi nasze się spotkały :) choć ja jechałem później :) No tu to widzę że na pewno łubin :)
Jarro
| 06:40 czwartek, 18 czerwca 2015 | linkuj Rzeczywiście ładne zdjęcia
| 20:34 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj Lubię do Ciebie zaglądać, również z powodu Twojego zamiłowania do robienia dobrych zdjęć oraz szanując czas, który poświęcasz, żeby się nimi z nami podzielić :-)
| 18:56 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj Lubię takie dystanse, dla mnie to klasyka. Uroczymi fotkami ozdobiłeś ten wpis - moje uznanie. Przy okazji dodam, że swój wpis jednak uzupełniłem zdjęciem (raczej kiepskim) bocianiego gniazda, oczywiście zmobilizował mnie do tego Twój komentarz.