Kiepskie drogi.

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 4

Jak na mnie w dzień wolny wcześnie wstałem i po śniadaniu około dziewiątej ruszyłem Viperem do kolegi w celu napełnienia i odpowietrzenia tylnego hamulca hydraulicznego niestety nie udało nam się tego zrobić więc pojeździłem po mieście żeby ktoś mi pomógł bo jak dzwoniłem do Turowskiego to w tym tygodniu są zawaleni pracą więc szukałem w Stargardzie pomocy ,większość serwisów nie robi tego [nie potrafi] jeden robił godzinę i oczywiście nie zrobił zajechałem do innego i ten po wysłuchaniu mnie i rzuceniu okiem stwierdził że mam uszkodzoną klamkę i dla tego mi się zapowietrza . Myślę że ta usterka powstała po zderzeniu z autem we wrześniu ubiegłego roku bo po tym zdarzeniu hamulce co raz gorzej działały.Po przejechaniu w sumie prawie 12 kilometrów wróciłem do domu żeby zamienić rower i od razu pojechałem dalszą drogę.W Witkowie zamiast skierować się na Dolice zamyśliłem się i pojechałem do Kluczewa dopiero w okolicy Golczewa doszło do mnie że źle jadę więc pojechałem w odwrotną stronę kółeczko.Po bardzo kiepskich drogach od Koszewa poprzez Dębicę ,Warnice Reńsko docieram do Obryty.Do Lubiatowa prowadzą nieco lepsze ale z wieloma dziurami.

Lubiatowo -  Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w
Lubiatowo - Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w © strus
Jak już wjechałem na DW 122 to myślałem że do Dolic droga będzie OK ale się myliłem ,ledwo opuściłem Lubiatowo znowu kiepska droga po moim kierunku jazdy po przeciwnym zdecydowanie lepsza.Od razu mi się przypomniała rada kolegi .
Pole makowo - chabrowe
Pole makowo - chabrowe © strus

Przed Dolicami za zakrętem na Pomietów dojrzałem dojazd do jakiegoś jeziorka którym okazało się Jezioro Pyrzyckie zajeżdżam na krótką pauzę .
Jezioro Pyrzyckie
Jezioro Pyrzyckie © strus

Grzybień biały
Grzybień biały © strus
Przed Dolicami w końcu lepszy odcinek drogi aż do Morzycy ale za to jazda pod wiatr .Od Kolina droga wczoraj otwarta po remoncie którą już raz jechałem 17 maja i od tamtego dnia przybyło jej ze 100 m za krzyżówką na Strzebielewo a myślałem że zrobią do Witkowa Pierwszego a tam droga kiepska cała pocięta w poprzek że nie można ominąć dziur.Nowej nawierzchni jest około 6 km.
Bociek na polu w okolicy Kolina
Bociek na polu w okolicy Kolina © strus
po mieście 12km Viperem,Stargard,Witkowo,Kluczewo,Skalin,Wierzchląd,Koszewko,Koszewo,Dębica,Warnice,Reńsko,Obryta,Stary Przylep,Cieszysław,Zaborsko,Lubiatowo,Ukiernica,Dolice,Mokrzyca,Kolin,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Stargard.
NIE MAM POJĘCIA DLACZEGO ZNIKŁ ŚLAD PRZEJAZDU NA MAPIE.