Z Iwonką po raz drugi - dopiero.

Niedziela, 21 czerwca 2015 · dodano: 21.06.2015 | Komentarze 5

W końcu małżonka zdecydowała się po raz drugi w tym roku zasiąść w siodełku a w zeszłym roku miała co najmniej dwadzieścia wycieczek o tej porze ale teraz chyba będę ją zmuszał i nie będzie żadnych wymówek typy zła pogoda coś mnie boli.... itp.
Jadąc w stronę DDR- ki oczywiście małżonka chciała w stronę Kobylanki a ja nie bo chciałem zobaczyć czy coś się jeszcze dzieje na lotnisku w Kluczewie bo miał trwać jeszcze dziś Zlot Militarny Czerwone Lotnisko  ale stało kilka namiotów a wszyscy chyba rozjechali do domów więc pojechaliśmy do Obryty przez Reńsko.
Pszenica w okolicy Dębicy
Pszenica w okolicy Dębicy © strus
Zdziwiłem się że nawet teren małżonce nie przeszkadzał tylko żeby wody i błota nie było i z Dębicy do Warnicy pojechaliśmy małym skrótem.
Terenowy skrócik do Warnicy
Terenowy skrócik do Warnicy © strus
Para boćków w Warnicy
Para boćków w Warnicy © strus
Za Obrytą był półmetek zaplanowanych kilometrów czyli 25 więc czas na krótką pauzę i powrót do domu na początek za Nowym Przylepem szutrową droga do miejscowości Kłęby.
Rzepak w Kłębach
Rzepak w Kłębach © strus
Rumian polny
Rumian polny © strus
Zapowiadanego słońca po 14-tej nie było widać aż do chwili gdy byliśmy w Kluczewie w drodze powrotnej do domu a Iwonka liczyła na słoneczko.
Droga Barnim - Przewłki
Droga Barnim - Przewłoki © strus
Już nie chciałem męczyć małżonki pod wiatr drogą żużlową do Witkowa z Kurcewa chodź taki był na początku plan pojechaliśmy szosą do Strzyżna i Broniewskiego do centrum.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Dębica,Warnice,Reńsko,Obryta,Stary Przylep,Nowy Przylep,Kłęby,Wójcin,Barnim,Kurcewo,Strzyżno,Kluczewo,Stargard

| 11:37 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Darek trzeba było z żoną pojechać z nami do Szczecina na Święto Cykliczne :)
| 05:37 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Oczywiście Twoje zdjęcia z wycieczek zawsze cieszą oczy. Przy okazji życzę Ci byś swej drugiej połówki zbytnio nie mobilizował do wspólnych wycieczek, szczególnie tych długich, bo może się zupełnie zniechęcić.
| 19:52 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj Fotki na wysokim poziomie, wspólne wycieczki są najlepsze :-)