Delikatnie po urazach.

Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 26.05.2015 | Komentarze 6

Po czterech dniach bez roweru w końcu poczułem się w miarę normalnie a to przez środową piłkę na której pierwszy raz grałem od 1987 roku bez opaski na stopie i od razu achilles dał mi popalić a od soboty walczyłem jeszcze z "jelitówką" - to drugie to masakra.Bez jakiegokolwiek planu wyruszyłem dość późno po zmianie dętki i lekkiej kosmetyce roweru ,na początku pojechałem zobaczyć z bliska jak zrobiono DDR-kę na M.C.Skłodowskiej.
Nowa DDR -ka przy M.C.Skłodowskiej
Nowa DDR -ka przy M.C.Skłodowskiej © strus
Na chwilę wpadłem na DW 106 którą skierowałem się do strefy przemysłowej w Stargardzie ale wydłużyłem dojazd przez Witkowo Drugie i Kluczewo.
Bridgestone w HDR
Bridgestone w HDR © strus
Dalsza droga to dojazd do DDR -ki wzdłuż J.Miedwie która poprowadziła mnie do Kobylanki gdzie zaczął kropić deszcz a ja niestandardowo odbiłem na Reptowo i wymyśliłem że pomęczę się 3 km przez las do Zdunowa na spiderze.
Droga Wierzchląd - Kunowo
Droga Wierzchląd - Kunowo © strus
Przy wjeździe do lasu droga była OK aż do Gajęckiego Ługu od tego miejsca do muru szpitalnego droga na wąskie koła masakra ,wielokrotnie zapadałem się w piachu chodź jadąc wydawało się że po deszczu droga jest utwardzona ,nie jestem w stanie napisać jak dużo razy potpierałem się i zatrzymywał mnie piach.Wielokrotnie ten odcinek pokonywałem spiderem ale tak ciężko jeszcze nie było zazwyczaj najgorszy odcinek był przy niskim lasku a dalej było OK.Gdy poczułem asfalt od razu skierowałem się na DK 10 i do Lipnika pojechałem przez Bielkowo.
Chaber
Chaber © strus
Maczek polny
Maczek polny © strus
Z Jęczydołu wracam na DDR-kę na której fachowcy zrobili extra przecisk dla kabla energetycznego który teraz stał się przeszkodą dla wąskich opon.
Przecisk na DDR-ce
Przecisk na DDR-ce © strus
W Lipniku sprawdzam czas i okazało się że mogę zaliczyć jeszcze Grzędzice i Żarowo.
Owieczki w Grzędzicach
Owieczki w Grzędzicach © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Sklain,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Zdunowo,
Płonia,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczyół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard

Edycja: 28.05.
Po wczorajszej piłce pogłębienie urazu ścięgna achillesa a dziś intensywnie leczenie ,pora dać sobie spokój z futbolem na jakiś czas.

| 22:47 czwartek, 28 maja 2015 | linkuj Michał ale mam nadzieję że zapach gazu zniknął po ich interwencji ?? :D
| 10:18 czwartek, 28 maja 2015 | linkuj Ta nieszczęsna luka na ddrce to efekt pracy gazowników. Wracałem któregoś dnia z Witkowa, stało tam chyba z pięć wozów pogotowia gazowego, teren był zagrodzony taśmą, kierowano wszystkich na ulicę, a przy tym potwornie śmierdziało gazem... Jak znam życie "to tak zostanie" na długie miesiące.

DDRka na Skłodowskiej niezła, nie ma co porównywać choćby z syfem na Garażowej. :)
| 05:16 czwartek, 28 maja 2015 | linkuj Zatem wracaj do pełni zdrowia, unikaj piłki no i nadal szalej na pięknych dystansach racząc nas fotograficznymi rarytasami.
| 16:22 środa, 27 maja 2015 | linkuj Nie podoba mi się te barierki w skrajni DDR. Nie mogli ich trochę odsunąć od pasa ruchu?
| 19:22 wtorek, 26 maja 2015 | linkuj Na ostatnim zdjęciu ta owca się chyba "rozkłada" ze starości.