Droga Górska.

Czwartek, 21 maja 2015 · dodano: 21.05.2015 | Komentarze 4

Po wczorajszej szybkiej rundce i hali dziś rano strasznie bolały mnie stawy skokowe i achilles że było mi ciężko się poruszać a miałem w planie Stepnicę.Posmarowałem jakim mazidłem i poszedłem sobie na spacer żeby rozruszać obolałe stawy.Długo to trwało i dlatego wyruszyłem na próbę prawie w południe.Nawet nie próbowałem zrealizować wczorajszego planu tylko w miarę możliwości coś pokręcić a że dawno nie byłem na Bukowej więc ruszyłem w kierunku Kołowa przez Sosnówko.
Kołowo
Kołowo © strus
Żeby nie przebijać się z Podjuch postanowiłem zjechać remontowaną w zeszłym roku  przez mojego kolegę Drogą Górską do Klęskowa i po chwili wrócić pod S3 w stronę Płoni.
Lipa Pokoju 1871r
Lipa Pokoju 1871r © strus
Droga do Płoni
Droga do Płoni © strus
W Płoni doszło do mnie żeby ból stawów ustał jedynie achilles dokuczał jak próbowałem mocniej pocisnąć więc jechałem spokojnie szukając dalszych kilometrów.Na moment wjechałem na DK 10 i skierowałem się wzdłuż Płoni do Jezierzyc a dalej do Rekowa.
Rzeka Płonia w okolicy Jezierzyc
Rzeka Płonia w okolicy Jezierzyc © strus
Droga w Rekowie
Droga w Rekowie © strus
Krążę po okolicy żeby wydłużyć drogę powrotną do domy aby osiągnąć 80 km ,jadąc przez mały lasek w kierunku bobrowej polany natrafiłem na dziwnie bujające się auto więc nie chciałem ich stresować i odbiłem w prawo.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Bukowe,Kijewko,Płonia,Jezierzyce,
Rekowo,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Stargard.