Za Przelewice.

Środa, 20 maja 2015 · dodano: 20.05.2015 | Komentarze 2

Plan był wyjechać najpóźniej o 10.00 ale nie wyrobiłem się z innym sprawami i wyruszyłem z godzinnym poślizgiem przez lotnisko w Kluczewie w kierunku Pyrzyc żeby po raz drugi pokonać tamtejszą DDR-kę do Kosina.Pogoda jakaś dziwna niby 17 stopnia ale na krótkie gatki jakoś zimno i wróciłem się przebrać.
Ulubiona żużlówka z Dębicy do Wierzbna
Ulubiona żużlówka z Dębicy do Wierzbna © strus
Królowa szos w Okunicy.
Królowa szos w Okunicy. © strus
Gdy po 24 km dotarłem do DW 106 postanawiam za Okunicą odbić na Ryszewo i Brzezin żeby co nie co dołożyć i nie jechać obok ciężarówek których było sporo na krótkim odcinku którym jechałem.
Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV
Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV © strus
Tamaryszek
Tamaryszek © strus

Na początku Pyrzyc skręcam w lewo i jestem już na DDR-ce którą jadę 10 km bo po takim dystansie kończy się w sumie zamienia w drogę gruntową.Od pierwsze wizycie zmieniło się trochę bo powstały dwa nowe obiekty do odpoczynku i posilenia się.
Nowe miejsce na wypoczynek na DDR-ce do Kosina
Nowe miejsce na wypoczynek na DDR-ce do Kosina © strus
Koniec DDR-ki na 1,5km przed Kosinem
Koniec DDR-ki na 1,5km przed Kosinem © strus
Znowu zostałem zachęcony przez Dornfeld -a żeby dojechać do Kosina drogą gruntową bo jak byłem tu pierwszy raz były krzaki nie do pokonania.Prawie 1,5 km gruntem i zawitałem na szosie przed Kosinem skąd rzut beretem do Przelewic.
Paw w Przelewicach
Paw w Przelewicach © strus

Mleczarnia i oranżeria w Przelewicach
Mleczarnia i oranżeria w Przelewicach © strus
Po krótkim pobycie w Przelewicach jadę w dalszą drogę do Ukiernicy żeby objechać jezioro Płonia ,pierwszą miejscowością do której dojeżdżam to Kłodzino.
Kościół filialny p.w. św. Antoniego w Kłodzinie
Kościół filialny p.w. św. Antoniego w Kłodzinie © strus
Kolejno zliczam wioska po wiosce w których już raz byłem a mianowicie:Rosiny,Płońsko,Przywodzie,Karsko,Żuków.
Rosiny - Kościół parafialny p.w. św. Michała Archanioła z 2 poł. XIII w
Rosiny - Kościół parafialny p.w. św. Michała Archanioła z 2 poł. XIII w © strus
Płońsko - Ruina kościoła z XV/XVI w
Płońsko - Ruina kościoła z XV/XVI w © strus
Żuków - Kościół parafialny p.w. Św. Trójcy z XIV w
Żuków - Kościół parafialny p.w. Św. Trójcy z XIV w © strus
W Ukiernicy zamiast pojechać do Lubiatowa zmieniłem plan i ruszyłem do domu niedawno pokonywanym szlakiem  z jednym przystankiem na zakup kolejnego Oshee.W Witkowie byłem około godziny 15-tej i myślałem że znowu spotkam Michała jak zobaczyłem pracowników wychodzących z firmy ale jakoś nie wyszło.Jako że dziś środa to wieczorem na halę z basenem i sauną.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Dębica,Wierzbno.Grędziec,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Mechowo,Brzesko,Kosin,
Przelewice,Kłodzino,Rosiny,Płońsko,Przywodzie,Karsko,Żuków,Ukiernica,Moskorzyn,Żalęcino,Kłęby,Wójcin,Barnim,Kurcewo,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie ,Stargard.