Zdunowo po pracy.

Poniedziałek, 18 maja 2015 · dodano: 18.05.2015 | Komentarze 1

Wczoraj wiatr dał mi trochę popalić i zrezygnowałem z zajechania do żabiego uroczyska przed powrotem do domu więc dziś od tego zaczynam żeby zobaczyć co tam u żabek.
Żabie uroczysko
Żabie uroczysko © strus

Gdy podszedłem do brzegu żabki uciekały do wody i myślałem że nie uda mi się żadnej uwiecznić ale jedna pozowała grzecznie więc wykorzystałem to.
Żabka w małym lasku
Żabka w małym lasku © strus

Dalsza droga już wielokrotnie pokonywana do Sowna przy ośrodku pomocy dla osób szukających uwolnienia spod przemocy złego ducha i dalej  do Wielgowa która po opadach deszczu mocno wypłukana nawierzchnia na której dużo kamyków jak to szuter.
Sowno - Wielgowo
Sowno - Wielgowo © strus

Przy krzyżówce do tartaku w Sownie zatrzymuję mnie kierowca VW i pyta czy dobrze jedzie do Wielgowa a ja mu na to że na dobrej drodze się znajduje tylko nie w tym kierunku a on chciał żebym go poprowadził .Wytłumaczyłem i pokazałem na mapie że nigdzie nie zabłądzi i pojechałem za nim.Trzy razy pod i jeden nad DK 10 i wyłem w Lipniku. W okolicach Tesco na DDR-ce spotykam wracającego po pracy Michała chwila rozmowy i do domu na obiad.

Stargard,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Motaniec,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,