Późna inauguracja sezonu Iwonki.

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 11.04.2015 | Komentarze 6

Późna inauguracja sezonu Iwonki to już historia ,niestety :) gdy wróciłem z pracy już miała naszykowaną odzież i była bardzo chętna na pierwszą wycieczkę w tym roku mimo że ma małe kłopoty ze zdrowiem wyruszyliśmy na początku do Grzędzic przez Żarowo na cmentarz ,postanowiła prowadzić żebym nie przesadzał z tempem.
Iwonka na DDR-ce do Żarowa
Iwonka na DDR-ce do Żarowa © strus
Samojeb.....ale Daniel
Samojeb.....ale Daniel © strus
Małe porządki na cmentarzu i wyruszamy w dalszą drogę , przy wyjeździe zauważyłem jak bocian lądował w gnieździe ale był za daleko żeby zrobić mu fotkę a w Lipniku gniazdo nadal puste.
Niebieskie kwiatki
Niebieskie kwiatki © strus
W Zieleniewie wjeżdżamy na promenadę na której bardzo duży tłok i zaraz za "Werandą" wracamy na DDR-kę do Kobylanki w której robimy małe zakupy i Iwonka zostaje na ławce koło fontanny a ja jadę samotnie 10 kilometrów i wracam po małżonkę i ruszamy w drogę powrotną przez Bielkowo.Po przejechaniu nad DK 10  na ścieżce robi się tłocznie jak w wakacyjny ciepły weekend i to w obie strony.
Nad DK 10
Nad DK 10 © strus
Rondo 15 południk
Rondo 15 południk © strus
Wczoraj i dziś miałem problemy ze Sporttrackerem ,rysuje ślad na mapie a reszty danych nie notuje tak jest po ostatniej aktualizacji.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,
Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 09:58 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj No to teraz będziesz relację z wspólnych z żoną wyjazdów zamieszczał :)
| 16:55 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Sympatyczny opis wycieczki, urocze zdjęcia nie tylko kwitnącej rośliny. Mapka z wycieczki to miły dodatek w opisie ale tylko dodatek.
| 18:14 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Mojej małżonce również dopiero dzisiaj wypadła rowerowa inauguracja roku;-) Dystans co prawda niemal dzisięciokrotnie krótszy, ale jechaliśmy z Juniorem
Słaba ta somaje.... Przy Twoim zasięgu ramion zdjecie powinno objąć Ciebie, Twój rower i DDR na całej szerokości ;-D
| 17:39 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Ach te wszystkie programy w komórkach to o kant dupy...trzeba pomyśleć o dobrym Garminie.