Piątek, 20 marca 2015 · dodano: 20.03.2015 | Komentarze 3

Wyruszyłem DK 20 do Kiczarowa żeby obrać kierunek na Pęzino i zwiedzic okolice tamtejszego kościoła czego wcześniej nie robiłem a poniżej tego efekty.
Nagrobek z XVIII w. członków rodziny Puttkammer w Pęzinie
Nagrobek z XVIII w. członków rodziny Puttkammer w Pęzinie © strus
Herby v. SCHMALENSEE i v. PUTTKAMMER w Pęzinie
Herby v. SCHMALENSEE i v. PUTTKAMMER w Pęzinie © strus
Nagrobek poświęcony pastorowi Justusowi Sagenbaumowi w Pęzinie
Nagrobek poświęcony pastorowi Justusowi Sagenbaumowi w Pęzinie © strus
Zamek w Pęzinie z przełomu XIV i XV w
Zamek w Pęzinie z przełomu XIV i XV w © strus
Po krótkiej wizycie ruszam w kierunku Krąpiela przez Trzebiatów gdzie znajduję się odnowiony Dwór Akacjowy ze SPA.
Dwór Akacjowy w Trzebiatowie
Dwór Akacjowy w Trzebiatowie © strus
Jak już dotarłem do  DK 10 w Krąpielu miałem zamiar początkowo jechać w stronę Stargardu ale po drugiej stronie zobaczyłem że jest szosa w miarę szeroka więc ruszyłem tym szlakiem  i tak natrafiłem na drogę Wojtka Trendix.
Wojtkowa płytówka do Tychowa z Krąpiela
Wojtkowa płytówka do Tychowa z Krąpiela © strus

Tak jak na fotce to cały czas nie było bo po około 2 km zaczęły się płyty tym razem jumbo w różnym stanie technicznym i i ułożone w dziwny sposób.Płytami męczyłem się 10 km do samego Witkowa Pierwszego.
Farma wiatrowa w Krąpielu
Farma wiatrowa w Krąpielu © strus

Zbliżając się do Witkowa w pewnym chwili przestraszyła mnie czapla siwa która wzbiła się z rowu z wodą i odleciała w okolice drzew na poniższym zdjęciu.
Na łąkach w okolicy Witkowa
Na łąkach w okolicy Witkowa © strus
Z Witkowa Pierwszego drogą wczoraj przejechaną do Kurcewa odbijam i pierwszy raz jadę do Strzyżna wokół śmierdzących pól świeżo polewanych czymś z beczkowozów - fuuu co za smród.Wracam do Stargardu a do domu jadę przez Osiedle Lotnisko i Giżynek.
Stargard,Kiczarowo,Ulikowo,Pęzino,Trzebiatów,Krąpiel,Tychowo,Witkowo Pierwsze,Strzyżno,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.