Bukowa po pracy.

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 3

Po sobotniej jeździe chyba mnie delikatnie przewiało i niedzielny wyjazd sobie odpuściłem bo trochę bolał mnie kręgosłup a dzisiejszego dnia miałem wyjątkowo więcej czasu po pracy bo rodzinka wracała dopiero około 18 -tej. W najcieplejszy dzień w tym roku ruszyłem do Puszczy Bukowej.W Morzyczynie dogoniłem kilku kolarzy z STC w tym dwóch znajomych z którymi jechałem parę kilometrów ich tempem aby rozstać się przy stacji paliw w Motańcu.
Wąwóz w Jezierzycach
Wąwóz w Jezierzycach © strus
Jadąc do Sosnówka trochę inna drogą nieoczekiwanie się skończyła i kawałek musiałem się wrócić żeby następnie zacząć wspinaczkę drogą pożarową nr 17   i na szczycie na moment się zatrzymać na nawodnienie i fotkę w nowych ciuszkach.
Nowe ciuszki
Nowe ciuszki © strus
Kołowo - staw i kosciółek
Kołowo - staw i kościółek © strus
Nadajnik TV w Kołowie
Nadajnik TV w Kołowie © strus
Jadąc z Kołowa za Sercem Puszczy wjeżdżam  na Drogę Górską przy której postawiono nowy znak ostrzegawczy i  zjeżdżam do Klęskowa.Na górskiej sporo biegaczy którzy którzy trochę utrudniali szybki zjazd.
Nowy ostrzegawczy na Bukowej
Nowy ostrzegawczy na Bukowej © strus
Droga Górska z Kołowa
Droga Górska z Kołowa © strus
Mała rundka przez Michałowe osiedle i wracam w teren ponownie jadąc do Płoni a następnie zaliczam kolejne dzielnice Szczecina i udaje się drogą z Wielgowa na Sowno odbijając na Wielichówko.
Krokusy na Michałowym osiedlu
Krokusy na Michałowym osiedlu © strus

Wyjeżdżając z lasy na odkryty teren i jazda pod wiatr do Wielichówka to chyba odcinek drogi który  dzisiejszego dnia najbardziej był męczący oraz odcinek z Cisewa do Grzędzic na którym pojawiło się dużo piachu.W czwartek mam dzień wolny od pracy i mam w planie zmienic rower i wykręcić drugą setkę w tym roku ,oby pogoda dopisała i zdrowie.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sonówko,Kołówko,Kołowo,Klęskowo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,