50-tka po pracy .

Czwartek, 12 lutego 2015 · dodano: 12.02.2015 | Komentarze 3

Ostatnio jakość nie udawało mi się po pracy wykręcić żadnych  kilometrów na rowerze a to przez aurę albo inne obowiązki ale dziś wracając z pracy w słońcu od razu wiedziałem że szybko do domu przebrać się i w drogę   na spiderowską 50 -tkę .Jazda bez postojów jedynie przymusowe zatrzymania spowodowane ruchem na drodze i dwie fotki.
Jęczydół od strony Bilekowa
Jęczydół od strony Bilekowa © strus
J.Miedwie w słońcu
J.Miedwie w słońcu © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 21:07 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Podziwiam Cię Darek jak czytam 50 po pracy :) Mi by się pewnie nie chciało :)
| 19:55 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Wracając z pracy miałem te same myśli, aby wykorzystać z taki słoneczny dzień na maxa, oczywiście na rowerze (ponoć szykuje się piękny weekend to poszalejemy).