Zdunowo przez Koszewo.

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 4

Dzisiejszego dnia miałem ochotę na objechanie w okół Miedwia ,wybrałem Vipera bo na jutro po pracy planuje szybka pięćdziesiątkę spiderem.Szkoda że nie widziałem ostatniego wpisu Wojtka bo gdybym przeczytał co się dzieje na drodze do Wierzbna to bym standardowo pojechał  szosą 106 Spiderem a tu dojeżdżam i lepkie błotko.
Droga do Wierzbna
Droga do Wierzbna © strus
Zawracam i jadę w stronę Kobylanki zajeżdżając do Koszewka i na Wierzchląd.
Kościół filialny p.w. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Koszewku
Kościół filialny p.w. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Koszewku © strus

Nagrobki przy kościele w Koszewku
Nagrobki przy kościele w Koszewku © strus
Droga na Wierzchląd
Droga na Wierzchląd © strus
Gdy dotarłem do DDR-ki na Motaniec bardzo duży ruch rowerzystów w różnym wieku wracających do Stargardu ,ja postanawiam sprawdzic jak wygląda droga za stacja paliw do Jezierzyc a tu niespodzianka - sucho w 99% drogi.W Jezierzycach wybieram ulice Relaksową żeby dotrzeć do DK 10,ostatnio była dość ciężko przejezdna jak i dziś.Najgorszy był pierwszy kilometr później było lżej ,ciężko było przez twarde błotne koleiny.
Z Relaksowej do DK 10
Z Relaksowej do DK 10 © strus
Płonia w drodze do DK 10
Płonia w drodze do DK 10 © strus
Na wąskim pięciuset metrowym odcinku DK 10 sporo dziur  po łagodnej zimie ,ciekawe jak by wyglądała gdyby ze dwa miechy mroziło po 20 stopni ,na szczęście nie było tak i dzięki temu jeździmy na rowerkach.Kieruję się na  drogę powrotną do domu w Zdunowie na Niedźwiedzia ,tam kałuże jeszcze z warstewką lodu  i bardzo dobre leśne warunki.jadąc przez Reptowo postanawiam jechać do domu przez Cisewo i Grzędzice.
Śnieżyczki w Cisewie
Śnieżyczki w Cisewie © strus

W Cisewie w końcu zabieliło się od kwiatków które u mnie koło bloku kwitną już od czterech tygodni czyli wiosna zbliża się dużymi krokami.Teren za Cisewem też OK jedynie odcinek wzdłuż "bobrowego tartaku" do Grzędzic ciężko przejezdny przez czarne błotko.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzedzice Majątek,Grzedzice,Żarowo,Stargard.