Cała droga w mżawce.

Wtorek, 20 stycznia 2015 · dodano: 20.01.2015 | Komentarze 3

Od ponad dwóch tygodni tak dobrze się nie czułem  jak dziś , mając wolny czas do 13.30 postanowiłem pojechać mimo że za oknem mżyło .Wybrałem się do Przemocza jadąc  przez Smogolice a wracając przez Poczernin.
Wyjazd z Żarowa
Wyjazd z Żarowa © strus
Na drodze prowadzące do Goleniowa dziś ruch nie duży  do Sowna wyprzedzały mnie zaledwie cztery auta .Za Sownem na łąkach sporo wody przy dwóch mostach.
Strumyk za Sownem
Strumyk za Sownem © strus

W Przemoczu objechałem kościółek  i zawróciłem w drogę powrotną ,gdy zjechałem na Poczernin droga masakra przez dwa kilometry prawie to samo co w Kunowie ale trzeba było się przemęczyć.
Ina w Poczerninie
Ina w Poczerninie © strus
Wyjeżdżając z Poczernina aż do Żarowa to dzisiejszy najtrudniejszy odcinek drogi ,jadąc miedzy polami pod dość mocny wiatr .który miedzy drzewami wcześniej nie był odczuwalny.W centrum Grzędzic zostałem zatrzymany przez  "smerfa".

"Smerf" w Grzędzicach © strus
Gdy dojechałem do domu jak zobaczyłem jaki rower jest oklejony błotkiem to chyba jutro będę musiał wcześniej wyjść żeby go doprowadzić do użytku albo iść na łatwiznę i wybrać Vipera.
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.

| 19:32 wtorek, 20 stycznia 2015 | linkuj No właśnie nie wiem czy przypadkiem nie robią tej drogi z Grzędzic do Żarowa? Dzisiaj jechałem polną drogą ze Stargardu w kierunku Grzędzic i z daleka widziałem chyba jakieś maszyny budowlane na niej pracujące.
| 15:48 wtorek, 20 stycznia 2015 | linkuj 2 tygodnie temu miałem okazję jechać samochodem z Lipnika przez Grzędzice do Żarowa (w sierpniu chajtam syna w tamtejszym "Gościńcu nad Iną")...tamtejsze drogi to istny poligon nie tylko dla samochodów, ale również dla nas rowerzystów.