Zima na Bukowa.

Środa, 21 stycznia 2015 · dodano: 21.01.2015 | Komentarze 5

Dziś wyruszyłem bez żadnego pomysłu dokąd jechać , po prostu aby do przodu . Jadąc DDR-ka w Morzyczynie wyskoczył mi przed rower dość duży lis  i zatrzymał się przed płotem .Zostawiłem rower ,wycofałem się parę metrów żeby zrobić mu zdjęcie ale w kadrze został tylko rower.
Miał być lis na fotce
Miał być lis na fotce © strus
Pomyślałem że może powtórzę kółeczko z piątku żeby porównać czas ale niestety przypomniało mi się że na początku jechałem przez Giżynek i tak bez planu kierowałem się na Bielkowo rozmyślając.
Zimowa panorama Bielkowa
Zimowa panorama Bielkowa © strus
Gdy wyjechałem z lasu za Jęczydołem  zaczęło być biało wszędzie oprócz szosy na szczęście.W oddali zobaczyłem Bukowe i tam postanowiłem się skierować.A że jechałem spiderem to nie miałem żadnego wyboru jak pojechać przez Stare Czarnowo a dalej na Dobropole Gryfińskie.
Stare Czarnowo - stacja końcowa
Stare Czarnowo - stacja końcowa © strus
Dzisiejszego dnia można powiedzieć wcale nie odczuwałem bólu kręgosłupa zobaczymy jak wieczorem będzie na hali czy będę mógł grać czy zostanie mi tylko basen i sauna ale za to syn sprzedał mi katar przez który z użyłem dziś podczas jazdy dwie paczki chusteczek.Po pokonaniu ostatniego podjazdu pod Dobropole  zobaczyłem zimę większą niż w moich okolicach.
Podjazd pod Dobropole Gryfińskie
Podjazd pod Dobropole Gryfińskie © strus
Kierunek na Kołówko
Kierunek na Kołówko © strus
Całą drogę ze Starego Czarnowa do Kołowa jechałem w samotności nie widząc żadnego auta i człowieka ,na odcinku od głazu Lewandowskiego do wyjazdu z Kołowa na szosie dużo mokrego śniegu ale za to w Kołowie extra widoki.
Panorama Kołowa
Panorama Kołowa © strus
Kołowo w śniegu
Kołowo w śniegu © strus

Śniegu mokry na drodze górskiej zadecydował że pojechałem na Podjuchy a nie na  Klęskowo ,na Smoczej już prawie śniegu nie było jak
na kolejnych dzielnicach Szczecina. Na Pszennej bardzo duży ruch aut przez co  mały stresik gdy na podwójnej ciągłej wyprzedza mnie ciężarówka na na przeciwnym pasie też ciężarówka i tak kilka razy zanim zjechałem na rodzie na DDR-kę.Standardowo żeby zrobić więcej kilometrów wracam przez Dąbie ,Wielgowo ,Zdunowo.
W Dąbiu brak śniegu na Tczewskiej
W Dąbiu brak śniegu na Tczewskiej © strus
Odcinek do Niedźwiedzia przez las bez kłopotów przejechany na wąskich oponach chodź najbardziej się tego dziś obawiałem ,jakby było błoto to miałem zawracać i wracać DK 10 której nie lubię w stronę Stargardu [złe wspomnienia].
Nad DK 10 - Lipnik
Nad DK 10 - Lipnik © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko,Kołowo,Podjuchy,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard

| 15:00 czwartek, 22 stycznia 2015 | linkuj Co prawda nie przepadam za zimowymi klimatami ale na Twoich zdjęciach prezentują się uroczo. Szkoda, że polowanie na lisa nie udało się.
| 19:41 środa, 21 stycznia 2015 | linkuj W pewnym momencie chciałem dokręcić do setki ale bym obiad rodzinny zawalił i dałem rade na hali :)
| 18:35 środa, 21 stycznia 2015 | linkuj Tak trzymać, udowodniłeś że "nie ma złej pogody - są tylko nieprzygotowani rowerzyści", ale w Twoim przypadku mimo choroby byłeś dobrze przygotowany robiąc prawie 100km w styczniu.
| 17:42 środa, 21 stycznia 2015 | linkuj I to rozumiem. Przynajmniej u góry pogoda z przytupem ;) Jednak te kilkadziesiąt metrów wyżej robi różnicę, klimat zupełnie inny.

Co to za przygoda na dziesiątce? Pewnie na tym kawałku z krawężnikami, zaraz za Płonią? ;)