3 x K ...

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 06.01.2015 | Komentarze 5

3 x K ... czyli kręgosłup ,Kołowo ,kapeć.Od niedzielnego poranka walczę z bólem  kręgosłupa przez którego w niedzielę odpuściłem sobie jazdę a dziś mu nie darowałem i wybrałem się do Puszczy Bukowej tym razem wróciłem do podjazdu przez Sosnówko.
Na Jezierzyce
Na Jezierzyce © strus
Jakiś oszołom rozrzucił bardzo dużą ilość śmieci w większości butelki szklane i plastiki na ostatnich 500 set metrach do Jezierzyc.
Takiemu to bym kazał za to posprzątać całą okolice.Od Sosnówka wspinam się pod słońce przez co mam ograniczoną widoczność a na dodatek za zakrętu pojawiło się auto z rejestracją pyrzycką na drodze p-poż gdzie jest zakaz dla aut aż wyjechałem w zielsko które mnie zatrzymało a przy okazji wpadłem w błoto ukryte pod liśćmi jak robiłem poniższą fotkę.
Na Bukowym
Na Bukowym © strus
Przy głazie Lewandowskiego duża grupka osób z kijkami która okazała się  nie ostatnią .Zanim dojechałem do Kołowa mijałem kilka mniejszych w różnym wieku.
Kołowo - staw
Kołowo - staw © strus

Ledwie wróciłem z pod stawą na szosę a na niej  tłok przez dużą ilość aut aż do drogi górskiej na którą odbiłem a tam aż do Klęskowa chyba przez słoneczna pogodę mnóstwo spacerowiczów ,biegaczy , nordic walking-ów i kilku rowerzystów.Do działek naliczyłem prawie siedemdziesiąt osób i to się chwali a nie siedzenie przed TV.
Droga Górska z Kołowa
Droga Górska z Kołowa © strus
Przejeżdżam dwa razy pod A 6 i jadę do Płoni przez Trzcinową a dalej do Zdunowa żeby wylądować w Niedźwiedziu.
Okolice szpitala w Zdunowie
Okolice szpitala w Zdunowie © strus
Do Reptowa wydłużam sobie drogę przez Kałęgę i Motaniec i postanawiam wykręcić 70 km.Gdy jadę po dziurach przez Morzyczyn zaczyna mi dokuczać kręgosłup a przed Lipnikiem poczułem nagle jak mnie zarzuciło i pierwszy w tym roku kapeć - szkło.
Zatrzymałem sport trackera i poszedłem do Lipnika na pieszo żeby w wiacie przystankowej dokonać zmiany dętki.Wymiana dętki zimą porą nie należy do przyjemnych czynności  od razu odechciało mi się dokrętki do pełnej siedemdziesiątki i wróciłem najkrótsza droga do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kółówko,Kołowo,Klęskowo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 15:00 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Dzięki za życzenia ,od czwartku to ledwo chodzę mimo leków.Stracony wolny weekend :(
| 14:53 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Również ostatnio mam pecha do "kapci", i również potwierdzam że wymiana dętki o tej porze roku to istny koszmar, opona zazwyczaj usyfiona w błocie a w dodatku przy panujących mrozach ciężko taką zdjąć z obręczy (życzę zdrówka).
| 12:07 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Daniel ja tez tak miałem tym razem nie zadziałało
| 20:22 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj Jak siadam na rower to wszelkie bóle mi odchodzą;-) Zalecam więcej jeżdżenia, ale bez napinki ;-)