Noworoczne otwarcie sezonu.

Czwartek, 1 stycznia 2015 · dodano: 01.01.2015 | Komentarze 5

Na noworoczne otwarcie sezonu postanowiłem przejechać 60 km tylko zły rower wybrałem na drogę którą pojechałem lepiej było mi wybrać spidera bo szybciej pokonał bym ta drogę.Przez Żarowo pojechałem do Motańca a na DDR-ce do Zieleniewa spory ruch rowerzystów ,ogólnie dzisiejszego dnia widziałem ich więcej niż przez cały grudzień .
Pusta DK 10
Pusta DK 10 © strus
Do Płoni pojechałem  odcinkiem DK 10 na którym dawno nie byłem i po 6km byłem w Szczecinie.
Szczecin - 01.01.2015
Szczecin - 01.01.2015 © strus
Przy plusowej temperaturze obawiałem się odcinka ze Zdunowa do Niedźwiedzia czy będzie w miarę przejezdny ale tylko w jednym momencie w jechałem na trawę dalsza droga  w dobrym stanie i bez lodu na szosie w Reptowie.
Droga do Niedźwiedzia ze Zdunowa
Droga do Niedźwiedzia ze Zdunowa © strus
Wracając do Stargardu przez Bielkowo zajechałem  nad Miedwie gdzie panował duży ruch na promenadzie i ponad 10  osób ćwiczyło na siłowni pod chmurką.
J.Miedwie - Nowy Rok
J.Miedwie - Nowy Rok © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard

| 19:15 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Daniel zadałem proste pytanie bo dla mnie prawie 140 km dziennie równa się z zaniedbaniem rodzinny. Dzień był by poświęcony pracy i rowerowi tylko.
| 18:43 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Gratuluję Ci wyśmienitej formy a skoro tak efektowny początek, to aż "strach" pomyśleć co będzie dalej. Oby jednak było tak efektownie, jak dzisiaj.
| 17:05 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Nie zwalniasz tempa, nieźle. Jednak źle zacząłeś rok. Naraziłeś się ikonie BS i jego wiernej rzeszy fanów.