Fontanna Rudolfa .

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 23.11.2014 | Komentarze 5

Fontanna Rudolfa była dziś moim celem oraz kościółek w Płoni koło którego wielokrotnie przejeżdżałem a fotki nie cyknąłem. Jadąc do Jezierzyc na DDR-ce pusto aż głupio dopiero za stacją paliw w Motańcu w lesie spotkałem kilku rowerzystów jadących z przeciwka.Mimo nocnego opadu deszczu w terenie bez żadnych błotnych przeszkód a za to od Płoni jadę w słońcu chodź go na sobie czuć nie było ale zawsze to się przyjemniej się jedzie niż w pochmurny dzień.
Kościół  p.w. Najświętszej Rodziny w Płoni
Kościół p.w. Najświętszej Rodziny w Płoni © strus
Lipa Św. Ottona w Płoni
Lipa Św. Ottona w Płoni © strus
Brzegiem Klęskowa i Bukowego jadę do fontanny myląc drogę i na koniec rozczarowanie bo liczyłem na coś więcej. Chodząc pieszo w okolicy resztek fontanny w pewnym momencie moje  stopy  zapadają się w błoto i wodę.Woda dostaje się do mojego prawego buta bo nie zabezpieczyłem otworów pod blokami.
Fontanna Rudolfa
Fontanna Rudolfa © strus

Napisy są już prawie nieczytelne dlatego postanowiłem wstawić nie moje zdjęcie które wykonane było wcześniej i stara pocztówkę z tego miejsca.
Kamieni z napisem „Rudolf Brunnen” (fontanna Rudolfa)
Kamień z napisem „Rudolf Brunnen” (fontanna Rudolfa) © strus

Będąc w Zdrojach pomyślałem że podjadę jeszcze zobaczyć jak stoi w nowym miejscu Willi Gruneberga która była przeszkodą dla Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju.
Willa Barnima Gruneberga w Szczecinie po przeprowadce
Willa Barnima Gruneberga w Szczecinie po przeprowadzce © strus

Jadąc przez Dąbie pojechałem nie standardowo co za owocowało spotkaniem w realu Jarro chodź nie zdążyłem krzyknąć bo schował się w klatce schodowej.Gdy wyjechałem z lasu do Niedźwiedzia poczułem jak to dziś mocniej powiewa i wiedziałem że będzie mi to towarzyszyło aż do samego domu więc pomyślałem że pojadę przez las ale w Reptowie wpadłem na inny pomysł.Skoro DK 10 jest zamknięta dla pojazdów przez remont i modernizację to chciałem wykorzystać ten fakt i jadąc z Reptowa do Morzyczyna zjeżdżam z wiaduktu i wjeżdżam na DK 10 .
DK 10 - Morzyczyn
DK 10 - Morzyczyn © strus
To była jedyna okazja żeby ten odcinek drogi pokonać na rowerze ponieważ wiadomo że na niej jest zakaz poruszania się dwuśladem napędzanym mięśniami.
DK 10 - Stargard Szcz  -  Zachód
DK 10 - Stargard Szcz - Zachód © strus

Zdziwiłem się pokonując drogę że w niedziele trwały na niej prace jakbym wiedział to pewnie bym nie pojechał ale na szczęście nie miałem problemów ze strony robotników.Ciężko mi było jedynie wyjechać z niej żeby dostać się na DDR-kę w stronę Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Kijewko,Klęskowo,Bukowe,Zdroje,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,