50-tka po pracy .

Piątek, 21 listopada 2014 · dodano: 21.11.2014 | Komentarze 2

Kolejna rundka po przyjściu z pracy i na dodatek część trasy pokonywałem w słoneczku które wyszło gdy dojechałem do Lipnika.Na tak krótki dystans wybrałem jak to przeważnie bywa tereny w gminie Kobylanka.W Kobylance nie udało mi się przejechać na drugą stronę jezdni żeby zakupić coś do picia bo zapomniałem zabrać z domu ,sznur pojazdów w obu kierunkach przez zamkniety odcinek DK 10.Za to bez problemu z DDR wjechałem na wiadukt w kierunku Motańca. Isotonik zakupiłem w Niedźwiedziu i ruszyłem w dalszą drogę żeby na chwilę zatrzymać się na wiadukcie nad DK 10 między Reptowem a Kobylanką i zobaczyć jak montują barierki miedzy pasami ruchu.
Montaż barierek na DK 10.
Montaż barierek na DK 10. © strus
Wracając w stronę Stargardu odbijam na promenadę nad J.Miedwie zobaczyć jak tam nowa siłownia na świeżym powietrzu dopiero co oddana do użytku.
Siłownia w Zieleniewie
Siłownia w Zieleniewie © strus

Wracając do domu trafiłem na złą porę i długo czekałem żeby z Ceglanej włączyć się do ruchu na I Brygady,żaden kulturalny kierowca nie chciał mnie wpuścić mimo że sam stałem dopiero sąsiad mi pomógł.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,