Na Niemiecką stronę.

Środa, 30 kwietnia 2014 · dodano: 30.04.2014 | Komentarze 1

Ruszyłem na poszukiwania dobrej pompki w kierunku Szczecina najkrótsza drogą czyli DK 10 ,po godzinie zawitałem w sklepie u Turowskiego ,niestety pompka wcześniej wybrana nadal nie dostępna ,miła pani powiedziała mi że pompki firmy Lezyne są lepsze ,poczytałem opinie w necie i wybrałem Flex Hose : MAX:120psi | 8.3 bar ,długość 170mm ,ciężar 75 g.  OPIS POMPKI.

Po kłopotach z terminalem w sklepie musiałem podjechać do bankomaty po kasę i wrócić do sklepu ,przez czytanie opinii i szukanie bankomatu straciłem trochę czasu i pora na dalszą drogę.Przez Zdroje  pojechałem w kierunku Autostrady Poznańskiej na której był duży tłok jak całą drogę od domu do Kołbaskowa.

Rondo Hermana Hakena
Rondo Hermana Hakena © strus
Dopiero w Kołbaskowie za zjazdem na A6 zrobiło się luźniej na drodze i od razu mniej stresu podczas jazdy.
Kościół Świętej Trójcy w Kołbaskowie
Kościół Świętej Trójcy w Kołbaskowie © strus
Granica w Rosówku
Granica w Rosówku © strus
Ledwie przejechałem granicę wyprzedziła mnie niemiecka policja i od razu sobie przypomniałem że nie mam ze sobą żadnego dokumentu a za chwilę ZOLL i zatrzymali się za krzyżówką na Rosow a ja pojechałem chodź nie miałem takiego planu do Rosow i nie żałuję bo trochę tam się zmieniło od mojej ostatniej wizyty.
Farma wiatrowa przed Rosow
Farma wiatrowa przed Rosow © strus

Kościól w Rosow
Kościól w Rosow © strus
Pora wracać w kierunku Gryfina drogą B - 2  przez Neurochlitz gdzie po drodze zrobiłem dwie fotki obelisków.

Gdy zawitałem w Mescherin zrobiłem sobie przerwę na batona i 0,5  i przed mną najgorszy odcinek pod względem nawierzchni od mostu na Odrze Zachodniej aż do wyjazdu z Gryfina.
Kościół  p.w. Narodzenia NMP w Gryfinie
Kościół p.w. Narodzenia NMP w Gryfinie © strus
Przed Wełtyniem w końcu dobra droga i spokojna jazda ,przez Wełtyń przejechałem pierwszy raz inaczej niż prowadzi główna droga ,oczywiście powodem był kościółek.
Kościół parafialny p.w. MB Różańcowej w Wełtyniu
Kościół parafialny p.w. MB Różańcowej w Wełtyniu © strus

Powrót na DK 120 w kierunku Starego Czarnowa gdzie uzupełniłem ostatni raz zapas isotonika i ostatnia fotka w Kartnie chyba kiedys to był jakiś pałac ale na razie nic na ten temat nie znalazłem.
Dom mieszkalny w Kartnie
Dom mieszkalny w Kartnie © strus
Od Starego Czarnowo prosto do domu i czas na środową hale ,base,saunę dziś się przyda po wysiłku.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Bukowe,Zdroje,Podjuchy,Ustowo,Przecław,Smętowice,Kołbaskowo,
Rosówek,Rosow,Neurochlitz,Mescherin,Gryfino,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.