50 -tka po pracy bez terenu.

Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 0

Dzisiejszego dnia po pracy miałem jechać po pompkę do Turowskiego , gdy byłem już gotów do jazdy coś mnie tknęło żeby zadzwonić do sklepu przed podróżą ,okazało się że nie ma więc nie mam po co jechać a do centrum w szczycie ruchu pojazdów nie miałem ochoty.Postanowiłem że wykręcę 50 -tke w bliskiej okolicy domu czyli gmina Kobylanka. DDR -ka do stacji paliw w Motańcu dojechałem bardzo szybko dzięki wiaterkowi w plecy,jadąc od Morzyczyna pod drzewami sporo było owadów które były dość dokuczliwe.

W okolicy dzięki deszczom i ciepłu  zrobiło się soczyście zielono i kolorowo od kwiatów aż miło się jeździ nawet samotnie ,przed cpn zawrót i kierunek  na Cisewo przez Niedźwiedź i Reptowo oczywiście w Niedźwiedziu pojechałem do końca szosy.

Powrót przez Kobylankę DDR-ka do domu.Właśnie widziałem zapowiedź ładnej pogody na jutrzejszy dzień a jestem uziemiony przez wizytę u mojego najgorszego lekarza [dentysta] ale za od środy cztery dni wolnego.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec[CPN],Niedźwiedź[Zdunowo],Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,