Pieszo z Żelewa...

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 25.04.2014 | Komentarze 4

Dziś po pracy wyruszyłem na wycieczkę rowerowo pieszą ,po 16 km zanurzyłem się na ścieżkach leśnych w kierunku Śmierdnicy przez Jezierzyce i rozpocząłem wspinaczkę w kierunku Kołowa trasą do Glinnej.

Górka wymagająca ale gdy odbiłem w kierunku Dobropola Gryfińskiego dość że jechało się tylko z górki to i droga o wiele lepsza i jak zobaczyłem kierunkowskaz do ogrodu dendrologicznego miałem ochotę tam za witać ale że miałem mało czasu i droga była brukowa postanowiłem że dziś będę na takiej na wierzchni jak najmniej.

Rzepak w Dopropolu Gryfińskim
Rzepak w Dopropolu Gryfińskim © strus
Przez Dobropole pojechałem do Starego Czarnowa ,nad DK 120 sprawdziłem czas i postanowiłem że z Dębiny pojadę jeszcze  do Żelewa.
Droga w kierunku Dębiny ze Starego Czarnowa
Droga w kierunku Dębiny ze Starego Czarnowa © strus
Na okolicznych polach króluje rzepak który w pełni kwitnie i pięknie się prezentuje aż musiałem zrobić mały filmik i jeszcze jedną fotę.
Pola rzepakowe
Pola rzepakowe © strus
Te wydłużenie wycieczki przez Żelewo pechowo się skończyło zaraz po zrobieniu zdjęcia bocianom ledwie odjechałem i rower jakoś dziwnie jechał ,gdy wyjeżdżałem z wioski na zakręcie dopiero się z orientowałem że nie mam powietrza w przednim kole.
Bociany w Żelewie
Bociany w Żelewie © strus
Zdjąłem koło zmieniłem dętkę zabieram się za pompowanie a tu zonk pompka nie pompuje ,sprawdziłem ustawienie zaworu było Ok.
I tak rozpocząłem  marsz w kierunku stacji paliw w Morzyczynie żeby napompować koło,bo drodze miałem pecha bo nikt nie jechał ,dopiero gdy maszerowałem pod górkę w kierunku Nieznania zatrzymał się KULTURALNY rowerzysta na meridzie ze Szczecina z pytaniem czego mi potrzeba a ja na to tylko sprawnej pompki.Miał więc  5 minut i byłem ponownie na kołach.Razem pojechaliśmy do DDR w Morzyczynie gdzie nowy kolego odbił w kierunku Szczecina a ja do domu.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Dobropole Gryfińskie,Stare Czarnowo,Dębina,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

SPORT TRACKER W DWÓCH CZĘŚCIACH.