Spalanie świątecznych kalorii z żonka.

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 2

Rano po śniadaniu wybraliśmy się na kilku kilometrową wycieczkę w celu spalenia paru kalorii z świątecznej niedzieli.Pogoda była nieco gorsza niż w sobotę ,niebo było częściowo zachmurzone ,po nocnych opadach w lesie było trochę mokro i w drodze powrotnej od Płoni wiał dość mocny wiatr ,był odczuwalny nawet na leśnych ścieżkach.Dla urozmaicenia do Jezierzyc pojechaliśmy przez Rekowo a wcześniej przez Oś.Zielone.

Drzewo przy ulicy Gościnnej w Jezierzycach
Drzewo przy ulicy Gościnnej w Jezierzycach © strus
Dalsza podróż to terenową ulicą Buczynową do Płoni następnie na drugą stronę DK 10 do Zdunowa a tam w leśną drogę którą jeszcze nigdy nie jechaliśmy aby wylądować w Niedźwiedziu.Ostatnio coś moja żona bez formy ,ciekawe kiedy wrócą czasy chodź ok. 20 km/h.
Jednak wcześniejsze zimowe treningi na OSIR-ze przed sezonem  coś dawały.Najgorzej jest bezpośrednio pod wiatr , pod który jechaliśmy aż do samego domu od Płoni.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś,Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,